אינטל חשפה במהלך הלילה (בין שני לשלישי) סרטון המתעד נסיעה של הרכב האוטונומי מבית מובילאיי הישראלית, כשהוא נוסע ברחבי ירושלים. מדובר בנסיעה שנמשכה כ-20 דקות ובמהלכה הניווט כולו התבצע בעזרת מצלמות שהותקנו על הרכב, ובאופן יוצא דופן - ללא חיישנים אחרים. הפיתוח מתפרסם כאשר יצרניות השבבים ומערכות הראייה השונות מתחרות אחת בשנייה כדי לספק למעשה את המוח והעיניים של הרכב האוטונומי.

חלק מהסרטון הלא ערוך הוצג במסיבת עיתונאים של אינטל ומובילאיי החברה בתערוכת הטכנולוגיה CES המתקיימת בימים אלה בלאס וגאס. הנסיעה המדוברת ראויה לציון, שכן מרבית החברות המפתחות רכבים מהסוג הזה נעזרות בדרך כלל במצלמות עם חיישנים שונים, כדי לעזור לרכב "לראות" את סביבתו. בסרטון נראה הרכב כשהוא עובר בארבעה צמתים של ארבעה נתיבים ללא רמזורים, וכשהוא עובר בין הנתיבים כדי להשתלב בתנועה ולהימנע מפגיעה בהולכי רגל.

בסרטון, מובילאיי הישראלית מסבירה כי הטכנולוגיה שלה יכולה לייצר דגמי תלת מימד מתמונות המופקות ממצלמות דו מימדיות, כדי לעזור למערכות נהיגה אוטונומיות לחוש את הסביבה בצורה טובה יותר. עוד נכתב כי העיבוד מתבצע בעזרת שניים משבבי EyeQ5 שפיתחה. החברה הוספו כי הם יכולים לשלב את המידע מהמצלמות שלה ביחד עם מערכות נוספות כדי לעשות בו שימוש במכוניות עם מערכות נהיגה עצמיות.