סמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי השיק את שירות Gamer+, שיאפשר לשחקני רשת את הנתיב המהיר ביותר לשרתי המשחק ויציג שיפור של עד 30% במדדי המשחק המרכזיים # "החלטה אסטרטגית של בזק בינלאומי להתמקד בשוק הגיימינג המקוון", הדגישו בחברה 

בזק בינלאומי השיקה את שירות Gamer+ במטרה לאפשר לשחקנים שמשחקים אונליין את הנתיב המהיר ביותר לשרתי המשחק בחו"ל, שמציג שיפור של עד 30% במדדי המשחק המרכזיים, כאשר בין היתר הצליחה החברה לשפר את משך השיהוי בין החיבורים (latency) בכ־20 מילישניות. 

"מחקרים מראים כי 64% מהאוכלוסייה הצעירה בישראל (12־21) משתתפים במשחקי רשת ומשקיעים בתחום זה כ־200 שקל בחודש", מספר סמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי אילן סיגל. "בקרב האוכלוסייה הבוגרת יותר (21־45) מדובר ב־58% המשקיעים כ־300 שקל בחודש. כמו כן, שחקני הרשת אינם רק גברים והיחס בין גברים ונשים הוא 67% לעומת 33% בהתאמה". 

"אנו רואים כי שתי הקבוצות משקיעות בראש ובראשונה באינטרנט מהיר ורק לאחר מכן בציוד מחשב ותוכנות משפרות משחק", הוא מוסיף ומדגיש כי "כל אלה הובילו אותנו לספק לקהל יעד זה את הפתרון המתקדם בישראל, אשר יעניק לשחקנים בארץ את חוויית המשחק הטובה ביותר בפרמטרים בינלאומיים. מדובר בהחלטה אסטרטגית של בזק בינלאומי להתמקד בשוק הגיימינג המקוון ולהוביל אותו בישראל בשנים הבאות".

במהלך פיתוח השירות החדש שנמשך כשנתיים השקיעה החברה יותר מ־4 מיליון שקל בהקמת תשתיות ובפריסה של נתיבים חדשים של הכבל התת־ימי לערים מרכזיות באירופה שבהן יושבים שרתי המשחקים הפופולריים. בחברה הסבירו כי נתיבים אלו הם המהירים ביותר לשרתי המשחקים בחו"ל, משדרגים באופן משמעותי את ביצועי הרשת ומאפשרים את הביצועים הטובים והמהירים ביותר לגיימרים בישראל. 

במקביל, בזק בינלאומי חברה אל ספקיות אינטרנט בחו"ל והקימה צמתים חדשים לכבל התת־ימי, ביצעה אופטימיזציה של מקטעי קרקע באירופה והפעילה הנדסת רשת מתקדמת בטכנולוגיה מהירה. 

עוד נמסר כי לאחר הקמת הקווים ושדרוג השירות, יצאה בזק בינלאומי למחקר חיצוני שכלל 100 שחקנים, ובמהלכו נערכו כאלף בדיקות בזמני משחק שונים ובהשוואה בין ספקיות אינטרנט שונות בישראל. 

מנתוני החברה עולה כי בשנים האחרונות צובר עולם הגיימינג תאוצה מכיוונים שונים. בשנת 2016 עמד שווי שוק המוזיקה על 16 מיליארד דולר ושוק הקולנוע על 49 מיליארד דולר, ובאותה תקופה עמד שוק הגיימינג על 101 מיליארד דולר ובשנת 2019 עמד כבר על 120 מיליארד דולר (עלייה של כמעט 20%).