מותג האוזניות האלחוטיות החדש, MaxTube של קבוצת GSB, נכנס לשוק הישראלי עם Crazy Color - קולקציית אוזניות צבעונית ואופנתית במיוחד, שיעצימו את חוויית השמיעה של המשתמש

האוזניות מוצעות בשמונה גוונים: לבן, שחור, כחול, אדום, זהב־לבן, זהב־שחור, ורוד־לבן וורוד־שחור. החברה טוענת כי האוזניות מאפשרות התחברות מהירה למכשירים סלולריים ולמחשבים ניידים עם פתיחת הקופסה. את ההתאמה האישית לסלולר או למחשב הנייד ניתן לבצע בעזרת כפתור מגע המפעיל את הפונקציות של האוזניות.

החיבור הראשוני למכשיר שלי (נוט 9) היה מהיר ויציב, ובפעמים שבהן נתקלתי בקשיים בחיבור של האוזניות, או במצב שבו רק אחת מהאוזניות נדלקו - הכנסתן לנרתיק הטעינה והוצאתן סידרו את הבעיה. האוזניות עצמן קלות משקל ומתוכננות כך שיישבו בצורה טובה באוזניים בלי ליפול. לא ניסיתי אותן במהלך ריצה או פעילות גופנית כלשהי (למעט טיול עם הכלבה), אבל נראה שלחדר הכושר כדאי לחפש אוזניות קצת יותר יציבות. כאמור, קשה להתעלם מהדמיון לאיירפודס של אפל, ברמה שאפליסט מושבע שראה את הנרתיק תהה אם צבעתי אותו או שמדובר בכיסוי הרגיל.

זמן הטעינה של הסוללות והנרתיק עומד על כ־60 דקות, והוא מספק שמונה שעות שיחה או ארבע שעות האזנה למוזיקה. לאוזניות טווח קליטה של כ־20 מטרים, מה שאומר שניתן להתרחק מאוד מהמכשיר המחובר. תג המחיר של האוזניות עומד על 449 שקל, והחברה מציעה אחריות מלאה לשנה. ניתן להשיג את האוזניות באתר MaxTube.