חברת SelfieTours, שנוסדה לפני 18 שנה במטרה להקל על המטייל הישראלי בבניית מסלולי חופשה ארוכים ומורכבים, מספקת בשנה האחרונה פלטפורמה חדשה וחכמה שבה הלקוח יכול לצפות במסלולים שמטיילים אחרים ביצעו ובהצעות של החברה, ולבנות בהסתמך על אלו מסלול לטיול מתגלגל הנע ממקום למקום ומותאם לרצונות האישיים שלו.

מטיילים המתכננים טיול ממושך חוצה יעדים לרוב ימצאו את עצמם מחפשים המלצות ומקומות לבקר בהם ממגוון קבוצות ואתרים ייעודיים הקיימים ברשת. אולם עומס המידע עלול לסבך את תכנון הטיול והרכבתו. בנוסף, פלטפורמות דוגמת Google Maps המאפשרות סימון נקודות במפה, מגבילות את כמות היעדים שניתן לסמן על גבי המפה, ולא מאפשרות לחבר את הנקודות השונות לכדי מסלול טיול ייעודי.

"זהו האתגר הגדול, ולא פעם משימה קשה ומתישה - לבנות מסלול הגיוני וזורם, לדעת היכן נקודות העניין במסלול, היכן ישנים בכל נקודה, ומה מרחקי הנסיעה היומיים", מספר אבי חייט, ממפתחי ומייסדי החברה המתמחה בהרכבת מסלולים, אשר ברובם בטווח של בין עשרה ימים לחודש ימים. 

השירות שמציעה חברת SelfieTours מאפשר לאסוף את הנקודות שבהן הלקוח מעוניין לבקר במהלך הטיול, ולספק לו מבט מקיף עליהן ועל מקומות הלינה שתכננו. נוסף על כך, מונפקות ללקוח מפות יומיות לכל יום בטיול ומפת מסלול הטיול השלם. כל אלו יהיו לו זמינות במשך כל הטיול על ידי שימוש ב־GPS וללא צורך באינטרנט או בחבילת גלישה. המפות שמציע השירות יכולות להגיע עד לרזולוציה של תצוגת הרחוב שאליו אמורים להגיע במהלך החופשה.

על גבי הנקודות אשר מסמנים באפליקציה כמקומות שאליהם מעוניינים להגיע במהלך החופשה, ניתן לרשום הערות, והממשק מאפשר הפנייה לאתרים חיצוניים כדי לרכוש כרטיסים למקומות, לשכור רכב או להזמין הסדרי לינה לשם הטיול. 

הפלטפורמה מבוססת על חוכמת המטייל וידע של מדריכי טיולים מקצועיים, אשר העלו עשרות מסלולי טיול, הערות והמלצות. החברה מעודדת את הקליינטים שלה לחקור את ההמלצות השונות ולהתאים אותם לרצונות ולשאיפות שלהם. 

המלצות החברה ומסלולים ייעודיים לדוגמה זמינים לקהל הרחב, והיא מציעה חודש ניסיון בחינם להתרשמות מההיצע והמגוון שבה. בכדי לקחת מסלולים קיימים, ולבצע בהם אדפטציות, כמו הארכת יום ביעד מסוים, שינוי של אטרקציה באחרת והזמנת שירותים שונים, על הלקוח להצטרף לשירות בתשלום סמלי של 25 דולר לתכנון חמש חופשות ללא הגבלת זמן. 

החברה מעודדת חוויה שיתופית ומזמינה את הלקוחות לשתף את חוויותיהם, המלצותיהם, רשמיהם, וכן את מסלול הטיול שלהם. לקוחות אשר מעלים ומשתפים את מסלולי הטיול שלהם יכולים להשתמש בפלטפורמה ללא תשלום. אבי חייט: "אנחנו חלק מקהילת אוהבי הטיולים העצמאיים, והפלטפורמה היא חלק מהתרומה שלנו לקהילה".