קרוב לשנתיים שהרוכבים בתל אביב מתקשים להתעלם מנוכחותם הבולטת של הקורקינטים החשמליים השיתופיים. לפני כשנתיים, בתחילת 2019, נכנסה לשוק גם הזכיינית ווינד, שמאופיינת במכשירים בצבע הצהוב. החברה הגרמנית, שהושקה לפני כשלוש שנים ביותר מ־20 ערים שונות בעולם, השיקה כעת קורקינט חדש, שלישי במספר מאז השקתה בישראל - דגם המהווה שיפור משמעותי לעומת קודמיו.

בנסיעת המבחן הדבר הבולט ביותר היה השיפור המשמעותי שעשו עם מערכת הבלימה, והעובדה שכבר לא ישברו לכם הברכיים בעלייה על מדרכות. עד כה, התשתיות בתל אביב לא ממש התאימו עצמן לרוכבי הדו־גלגלי באופן מיטבי, במיוחד לא לקורקינטים החשמליים. הבלימה, שהיא כמעט בלתי אפשרית בחלק מדגמי הקורקינטים השיתופיים האחרים שמסתובבים בעיר, השתפרה פלאים בדור השלישי של הספקית הצהובה, והפכה ליציבה יותר ונוחה יותר, בלי לעוף קדימה ולהיטלטל לצדדים.

לא רק בתחום הבלימה וביצועי המדרכות הורגש שיפור, אלא גם בעוד כמה מאפיינים חשובים כמו זמן הסוללה (שאמור להספיק עתה לנסיעות במרחק של עד 80 קילומטרים), והיכולת לשלוף אותה ולהטעין אותה מרחוק, ללא חיבור פיזי של הקורקינט לשקע חשמלי - דבר שאמור להגדיל את היצע המכשירים שנמצאים בתחנות האיסוף ברחבי הערים.

כמו כן, הפעמון המיושן הוחלף בצופר שמפיק צליל איכותי יותר לאזהרת הולכי רגל סוררים על שביל האופניים, ונוספו מתקני החזקה לטלפון הנייד שמקילים מאוד בניווט בעיר (וברירת השיר הנכון באוזניות לנסיעה מהנה במיוחד). עוד דבר חשוב, שרלוונטי למזגי האוויר הקיצוניים שחווינו בשבועות האחרונים, הוא סבילות הקורקינט למים, שאמורה לשמור עליו בתפקוד מלא גם לאחר שנטבל במים בגובה מטר.

הדגמים החדשים יהיו זמינים בכל הערים שבהן שירותי ווינד היו זמינים עד כה: תל אביב, גבעתיים, רמת גן, בת ים, חולון וירושלים. "הדגם החדש מאפשר לנו לשנות את עתיד הקורקינטים החשמליים והניידות בעיר", התגאה אד שמידט, מנהל פעילות החברה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.