חברת פריקור ישראל, מי שנחשבת למובילה בתחום הציוד למכוני כושר תציג בתערוכת 2020 Gym & Pools, שתתקיים בתל אביב, מערכת אמריקאית חדשה בשם "ADVAGYM" מבית SONY. המערכת מספקת פתרון שלם עם חומרה מותאמת אישית ואפליקציית משתמשים. התערוכה של קבוצת שטיר תתקיים בין התאריכים 18-19 בפברואר.

המערכת מאפשרת מדידת חזרות וסטים תודות לחיישנים המותקנים על ציוד הכושר ובאזורי האימון השונים. נתוני המתאמן וביצועיו נאספים ומאוחסנים בענן ומאפשרים גישה נוחה. לשם כך, המתאמן צריך לגעת עם הנייד שלו בחיישן המוקם על מכונת האימון ומתחיל באימון, כאשר חזרות וסטים נרשמים בזמן אמת.

האפליקציה של המערכת מאפשרת שמירה סקירה כללית, סטטיסטיקות, הגדרות מכונה ואימונים מועדפים, נשמרים באפליקציה. הדר מאפשר למכוני הכושר יכולים ליצור ולהעלות תכניות אימונים בהתאמה אישית, ומשתמשים יכולים ליצור משלהם. כמו כן, הגדרות ההתקן נשמרות כדי להתחיל במהירות בפעם הבאה ולאפשר לעקוב אחר התקדמות המשתמש. 

שלומי וויינבאום, מנכ"ל פריקור ישראל אמר: "אנו גאים להשיק לראשונה את  המוצר החדשני Advagym בתערוכת GYM&POOLS של קבוצת שטיר". הוא ציין כי "בעולם המודרני של היום, קהל המתאמנים רוצה לדעת את מירב הפרמטרים על איכות האימון שלו. המוצר בשיתוף פעולה בין פריקור לבין סוני, נותן את האפשרות לחבר ולקשר את פעילות האימון הגלובלית - אירובי וכוח עם מערכות המחשוב Preva של Precor". עוד הדגיש: "המידע נשמר בענן וזמין כל עת לצפייה אם ע״י המתאמן או המאמן".