אחרי אינספור הדלפות הגיע הרגע שמכורי הטכנולוגיה חיכו לו: סמסונג מקיימת הערב (שלישי) אירוע הכרזה מיוחד בסן פרנסיסקו, במהלכו היא צפויה להציג בפני הקהל את המכשיר המתקפל החדש. הוא בעל מסך של 6.7 אינץ', משקלו 183 גרם, והוא מצויד במסך מתקפל והופך למכישר מעוצב וקומפקטי בגדול של כף יד. בעזרת העיצוב החדשני של המסך וחווית המצלמה הגמישה שלו המכשיר מסמן התקדמות טכנולוגית רצינית.

כאמור, המכשיר מתקפל לגודל של ארנק כך שיוכל להיכנס בקלות לתיק או למכנס. המכשיר יהיה תחילה בצבעים וורוד ושחור וימכר במדינות כמו ארה"ב וקוריאה החל מיום שישי ה14.2. בהמשך אפשר יהיה לרכוש אותו גם בצבע זהב.

מדובר במסך הזכוכית המתקפל הראשון - לא רק שהמסך מתקפל, אפשר אפילו להניח אותו בכמה זוויות שונות ובזכות מיקום המצלמה הקדמית שלו, אשר ממוקם במרכז הטלפון אבל באופן די מוסתר. כמו כן, אפשר להנות מיחס גובה של 21:9:9, שיאפשר חוויה אפילו טובה יותר של צפייה בתכני וידאו.

בזכות האפשרות לקיפול הטלפון למספר זויות ניתן להשתמש במכשיר לסלפיז שונים ואפילו לעשות שיחות ווידאו עם הגוגל דואו ללא ידיים בכלל. בנוסף, בזכות שיתוף פעולה בין גלקסי לגוגל ניתן במערכת החדשה לעבוד בעיצוב המחלק את המסך לשני חלקים - שכל אחד הוא ארבעה אינץ' של מסך. הדבר מאפשר לצפות בתמונות, קבצי ווידאו בחלק אחד של המסך ולתפעל אותם בחלק השני. המצלמה הקדמית מתהדרת ב-10 מגה פיקסל ואילו המצלמה האחורית, המכילה 2 עדשות, ב-12 מגה פיקסל. 

גם אם המכשיר מקופל המסך עדיין יראה נוטיפקציות על הצג של שיחות והודעות. אפילו לענות לשיחות אפשר יהיה ללא פתיחת המכשיר. המכשיר מגיע עם זיכרון RAM של שמונה גיג'ה, עם אחסון פנימי של 256 ג'יגה. לזי פליפ יש בטריה של 3300 אמפר ואפשרות של טעינה מהירה עם כבל וגם אלחוטי. מערכת ההפעלה שלו היא אנדרואיד 10. המכשיר יהיה תחילה בצבעים וורוד ושחור וימכר במדינות כמו ארה"ב וקוריאה החל מיום שישי ה14.2. בהמשך אפשר יהיה לרכוש אותו גם בצבע זהב.

בנוסף להשקת הטלפון המתקפל, סמסונג צפויה להציג לעולם מכשיר נוסף ה-Galaxy S20 המתאפיין בכך שהוא תומך באופן מלא בטכנולוגיית ה-5G המתקדמת, אך עדיין לא זמינה בישראל, ובמצלמה מתוחכמת עם בינה מלאכותית. 

גולת הכותרת של המכשיר המצלמה שבעזרת חיישן מתוחכם יותר הרזולוציה של התמונות גדלה באופן משמעותי. למצלמה של הS20 והS20+ יש 64 מגה פיקסל ואילו לדגם S20 ULTRA יש אפילו 108 מגה פיקסלים. בעזרת החיישן המתוחכם יש כניסה של יותר אור לתמונה שבעזרתו אפשר לקבל תוצאות טובות יותר גם בצילומי חושך. בנוסף למכשיר יש זום דיגיטלי של פי 30 ולמכשיר הULTRA הזום יכול להגיע לפי 100. צילום הווידאו שלו מגיע איכות של 8K המכשיר צפוי להגיע לחנויות ב6.3 ויגיע בצבעים אפור,שחור וורוד. 

גלקסי S20 (צילום: סמסונג)
גלקסי S20 (צילום: סמסונג)

גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג בישראל: "משפחת מכשירי הגלקסי S20 שהושקה הערב מהווה בשורה של ממש עבור הצרכנים ומציגה לעולם את מערך הצילום המתקדם ביותר שיוצר אי פעם עבור סמארטפונים. עם זום עוצמתי כפול 100 ויכולות טכנולוגיות שלא היו אפשריות עד כה הרי שמדובר בבשורה של ממש בתחום. בנוסף, שנה אחרי שסמסונג הציגה לעולם את הסמארטפון המתקפל, היא עושה את זה שוב ומגדירה מחדש את הקטגוריה עם מכשיר ה Galaxy Z Flip  היןקרתי והאופנתי הפורץ את גבולות האפשר ומאתגר את כל מה שחשבנו שאפשרי וניתן לעשות עם סמארטפון. בין אם אלו המעבדים החזקים, המסכים המתקדמים או הסוללות העוצמתיות הרי שהמכשירים החדשים שראינו הערב עוצבו עם מחשבה אחת - לאפשר למשתמשים להפיק את המקסימום מהסמארטפון שלהם ולתת דרור לחופש הביטוי שלהם".

משה פרי, מנכ"ל סאני תקשורת יבואנית סמסונג, מסר הערב כי "סמסונג גאה להכריז על הדור החדש בסדרת המכשירי הדגל הטובה והאהובה ביותר על הישראלים והעולם, ועל והמכשיר המתקפל הבא Galaxy Z Flip אשר מוביל בחדשנות ובעיצוב מתקדם. עם נתח שוק של מעל ל-50%, סאני, יבואנית סמסונג גאה להוביל את השוק בישראל גם בהשקה הנוכחית, כשהיא מציעה את מבחר הסמארטפונים הטובים ביותר וכמובן - רכישה מוקדמת. הסדרה החדשה מגדירה מחדש את כל התחומים: החל מביצועים, סוללה ועד למצלמה שמציעה ביצועים שטרם נראו. כחלק מהביקוש האדיר של ההשקות האחרונות כמו ה-Fold וה-Note 10, נערכנו מראש בסאני תקשורת, יבואנית סמסונג ישראל, לביקושים הגבוהים, והחל מהערב נציע רישום מוקדם ללקוחות בישראל,  בעלות של 99 שקלים". 

סדרת המכשירים החדשה תימכר בישראל החל מ- 3,499 ש"ח לדגם הגלאקסי S20, כשדגם הפלוס יעלה 3,899 ש"ח ודגם האולטרא יעלה 4,799 ש"ח. הדגמים ימכרו עם אחריות יצרן רשמית. הלקוחות הראשונים שירשמו למכירה יהנו מהמכשיר הנחשק מיד עם השקתו בישראל ובמקביל יקבלו במתנה גם ערכת אביזרים משלימה הכוללת אוזניות Galaxy Buds+ וכרטיס זיכרון SAMSUNG 128GB ואשר שוויה מוערך בכ- 899 ש"ח. הסמארטפונים יהיו זמינים בחנויות החל מ-5.3 והמכשיר המתקפל יעלה 5,599 ש"ח.