משחקים יחד - בנפרד: ארגון הבריאות העולמי ותעשיית המשחקים העולמית הודיעו על שיתוף פעולה יוצא דופן, במטרה להעלות את המודעות במלחמה נגד נגיף הקורונה.

הארגון וחברות המשחקים המובילות בעולם, ובהן גם פליייטיקה הישראלית, העלו קמפיין גדול תחת הכותרת PLAYAPARTTOGETHER# (לשחק ביחד בנפרד). תעשיית המשחקים העולמית, המקבצת מדי יום מיליוני שחקנים במשחקי הרשת והמובייל, תתמוך במסרים של ארגון הבריאות, ותפעל כדי לעודד קהילות להישאר בבית ולתרגל התרחקות פיזית בריאה ובידוד עצמי, תוך שמירה על קשר עם חברים ובני משפחה - באמצעות פלטפורמת המשחקים.

קורונה - משחקי מחשב (צילום: מסך)קורונה - משחקי מחשב (צילום: מסך)


רוברט אנטוקול, מנכ"ל ומייסד פלייטיקה, הדגיש: "כחלק מה־DNA של פלייטיקה, אנו מאמינים שהמשחק והשלכותיו החברתיות הם חלק בלתי נפרד מהחיים, אפילו בזמנים הקשים ביותר. אנו גאים לשתף פעולה עם ארגון הבריאות העולמי, ובכך להצטרף לקואליציה של מנהיגי עולם המשחקים שתומכים בקמפיין החשוב הזה".

קורונה - משחקי מחשב (צילום: מסך)קורונה - משחקי מחשב (צילום: מסך)


אנטוקול הוסיף: "כחלק מהמאבק העולמי במגיפה, פלייטיקה מרגישה מחויבות לעזור לאנשים ברחבי העולם, להישאר בטוחים ומוגנים בבידוד, ויחד עם זאת לחבר אותם לעולם באמצעות משחקים, ולספק להם בידור ותחושת שייכות לקהילה גדולה".

קורונה - משחקי מחשב (צילום: מסך)קורונה - משחקי מחשב (צילום: מסך)


במסגרת הקמפיין יינתנו מגוון הטבות חינמיות בתוך המשחקים, לצד פעילויות חברתיות בערוצי הסושיאל של המשחקים – כמו הצעות לפעילויות משפחתיות, אתגרים קבוצתיים בתוך המשחק, דפי צביעה של המשחקים ועוד. בנוסף, הם מעבירים את המסרים של משרד הבריאות בתוך המשחקים ובמדיות החברתיות. בין החברות שלוקחות חלק במיזם: אקטיוויז'ן בליזרד, ביג פיש גיימס, ריוט גיימס, SciPlay, זינגה, יוניטי, יוטיוב ועוד.