חברת Anker Innovation השיקה את סדרת האוזניות האלחוטיות החדשות Liberty Air 2, תחת מותג האודיו הביתי SoundCore, שמספקות לצרכן מוצר איכותי עם מראה אסתטי, סאונד מעולה ותחושה שרכשתם מוצר יוקרתי במחיר שווה לכל נפש.

מבחינת המפרט הטכני האוזניות החדשות של Anker לא נופלות מהמותגים היקרים יותר בשוק, סאונד משופר ואיכותי הן לשמיעת מוזיקה ולקבלה והוצאת שיחות, חיי סוללה ארוכים, אפשרות להטענה אלחוטית ובאמצעות כבל USB, עמידות למים וזעה, ואולי החשוב מכולן: הן פשוט מרגישות טוב באוזן.

עוד ברמה הטכנית, האוזניות מלוות באפליקציה בה תוכלו לשחק עם הגדרות הצליל ולהתאים אותו לצרכים וההעדפות שלכם. באותו ממשק תוכלו גם לתכנת מחדש את מקשי המגע שנמצאים בצדי האוזניות שיבצעו עבורכם את הפעולות הנדרשות (ווליום, הקפצת שירים וכדומה).

לפי המידע שמספקת החברה האוזניות עושות שימוש במבנה הקל-אך-קשיח של יהלומים כדי ליצור כיפת דרייבר השומרת על קשיחותם, אפילו כאשר רוטטות בתדרים גבוהים. לדבריהם הדרייברים מגדילים את רוחב תדירות הסאונד ב -15% ומספקים כמות כפולה של בס. בפועל הצליל נשמע מעולה, במגוון של ז'אנרים מוזיקליים ולא נופל מהמתחרים.

בנוסף, כל אוזניה מצוידת בשני מיקרופונים העושים שימוש בטכנולוגיית הפחתת הרעש, כך שבעת ביצוע שיחה רעשי הסביבה מופחתים ב- 60%, בעוד 95% מקולכם נשמר כך שאתם נשמעים חזק יותר וברור יותר בצד השני. אתם יכולים לבחור בין 5 גדלים של ספוגיות כיסוי לאוזניות כדי למצוא את ההתאמה הכי מושלמת עבורכם לסינון רעשים ונוחות.

חיי הסוללה של האוזניות מגיעות עד ל-28 שעות פעילות, כשטעינה בודדת מספקת 7 שעות האזנה מלאות וקופסת הטעינה מרחיבה את הטווח ואף היא יכולה להיטען באמצעות המטען האלחוטי. כשזמנכם קצר, גם טעינה של 10 דקות תעניק לכם שעתיים של האזנה.

האוזניות עושות שימוש בטכנולוגיית HearID, המאפשרת ליצור הגדרות מותאמות אישית באמצעות בדיקת סאונד פשוטה, הממפה את רגישות השמיעה שלכם בתדרים מרובים ומנתח את התוצאות כדי להעניק לכם חווית האזנה בהתאמה אישית. המחיר המומלץ לצרכן עבור האוזניות עומד על 499 שקל, אבל בארץ הן נמכרות ב-449 שקל במבצע מתמשך, וניתן להשיגן ברשת באג ובחנויות הנבחרות.