מה עושים עם הילדים בבית בתקופה הלא פשוטה הזו? אמא הייטקיסטית, שנאלצת לעבוד בבית כמו רבים אחרים מצאה פתרון יצירתי: אירית אלעד (33), נשואה ואמא לשתי בנות, מתגוררת עם משפחתה בירושלים. אירית עובדת כמנהלת מוצר בחברת ההייטק "לייטריקס" (Lightricks) ומצאה דרך יצירתית לשלב בין העבודה לשהייה ממושכת עם הילדים בבידוד ביתי: היא הקימה לחיים את הציורים של הילדים שלה -  רוני (בת 5 וחצי) ואורי (בת 4).

״ציורי קסמים״ כמו שהבנות שלה קוראות לזה, כלומר הציורים אותן ציירו הילדות מקבלים חיים מונפשים דרך אפליקציית "פיקסלופ". הבנות מציירות וצובעות  - והיא מנפישה את היצירות.

אז מהי פיקסלופ? פיקסלופ היא אפליקציה המפיחה רוח חיים בכל תמונה סטטית. באמצעות מספר פעולות פשוטות ניתן להנפיש כל תמונה ולהפוך אותה לקסומה במיוחד. האפליקציה זכתה בפרס האפליקצייה הטובה ביותר לשנת 2019 של Google Play, והיא פופולרית במיוחד בקרב משתמשי האינסטגרם.

נכון להיום, האפליקציה רשמה למעלה מ-55 מליון הורדות בחנות המקוונת. בין הפיצ׳רים העיקריים הזמינים בה: תמונה מפוזרת (dispersion), שמיים (sky), תנועת מצלמה תלת מימדית (3d motion), מים (water). האפליקציה זמינה להורדה חינמית ב-App Store וב- Google Play, לצד אפשרות לרכישת פיצ'רים נוספים בתשלום.