בדרך הביתה: האסטרונאוטים אנדרו מורגן וג'סיקה מאיר נחתו הבוקר (שישי) בקזחסטן, ביחד עם הקוסמונאוט אולג סקריפוצ'קה - אחרי טיסה ארוכה מתחנת החלל הבינלאומית. המסע שלהם החל בסביבות השעה אחת בלילה שבין חמישי לשישי (שעון ישראל) כאשר החללית בה טסו התנתקה מהתחנה. הם צפויים לחזור לכדור הארץ בצורה שונה מזו בה עזבו לפני מספר חודשים.

מורגן, שחזר לכדור הארץ אחרי שהיה בתחנת החלל הבינלאומית תשעה חודשים, אמר בראיון לפני ההמראה כי הוא עקב אחרי החדשות מכדור הארץ על התפשטות הנגיף הקטלני וכי אינו יודע למה לצפות. מאיר, שהמריאה לתחנה בסוף ספטמבר, והספיקה לעשות היסטוריה - עם ביצוע הליכת החלל הנשית הראשונה - אמרה בראיון לתקשורת האמריקאית: "זה די סוריאליסטי לראות את המצב הזה על פני כדור הארץ שמתחתינו". היא הדגישה: "אנו יכולים לומר לכם שכדור הארץ עדיין נראה מהמם כמו תמיד מכאן, ולכן קשה להאמין לכל השינויים שחלו מאז ששנינו הגענו לכאן".

האסטרונאוטית, בתו של ישראלי לשעבר, הוסיפה עוד: "זה יהיה קשה מאוד שלא לחבק את כולם אחרי שאחזור לכדור הארץ, יש לנו את נקודת התצפית המדהימה הזו על כדור הארץ למטה, שאנחנו לא באמת מרגישים את הבידוד הזה בחלל". מאיר הוסיפה: "נראה איך זה יהיה ואיך אני אסתגל. אבל זה יהיה נפלא לראות שוב כמה מבני המשפחה והחברים, לפחות קצת מרחוק לעת עתה". 

כאמור, הנחיתה בוודאי הדירה שינה מעיניהם של גורמים בנאס"א, שכן בניגוד לשיגורים לחלל (במיוחד אנושיים) הם תהליכים סטריליים למדי, הנחיתה היא עסק די מלוכלך. למעשה, האסטרונאוטים אינם מסוגלים ללכת בכוחות עצמם לאחר הנחיתה, כך שהם יזדקקו לעזרה לצאת מהקפסולה, שצפויה לנחות בלב המדבר.

בינתיים בחלל נמצאים שלושה אנשים - האסטרונאוט האמריקאי כריס קסידי (שמונה למפקד התחנה) והקוסמונאוטים אנטולי איבנישין ואיוון ווגנר. השלושה שוגרו בשיגור הראשון שמתקיים מאז פרוץ הקורונה, היה שונה מהרגיל שכן הוא לא לווה בקהל רב. כמו כן,  סוכנות החלל הרוסית, שאחראית על נמל החלל בקזחסטן, הודיעה כי לא תאפשר לתקשורת לסקר את ההמראה.