הדלפה מסוכנת? חברת הלואו קוסט הבריטית איזיג'ט הודיעה היום (שני) כי חוותה מתקפת סייבר קשה, שהשפיעה על תשעה מיליון מלקוחותיה. מהודעת החברה עולה, כי במתקפה נגנבו פרטיהם של הנוסעים, לצד פרטי האשראי של למעלה מאלפיים מהלקוחות.

בחברה הוסיפו עוד כי נראה שלא נעשה שימוש לרעה במידע של הלקוחות. באיזיג'ט לא ציינו מתי ובאיזה אופן המתקפה התרחשה, אך היא דיווחה עליה לסוכנות הבריטית להגנה על מידע. כאמור, על פי תקנות הגנת הפרטיות הנהוגות כיום באירופה, על חברה שחווה אירוע חריג כזה לדווח על כך לרגולטורים הרלוונטיים בתוך 72 שעות, כך שניתן להעריך שמדובר באירוע שהתרחש השבוע. 

סייבר - צילום אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
סייבר - צילום אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

בהודעת החברה נכתב: "אנו מצטערים על המקרה ורוצים להרגיע את הלקוחות ולומר שאנו מתייחסים ברצינות רבה לאבטחת המידע שלהם. איזיג'ט החלה בתהליך של פנייה ישירה ללקוחות שהושפעו, ואלה יקבלו הודעה על כך לא יאוחר מה-26 במאי".