חברת סמסונג ישראל הודיעה על השקת מבצע מיוחד לזמן מוגבל לרוכשי מכשירים מסדרת גלקסי S20. כל מי שירכוש אחד משלושת המכשירים המדוברים, יקבל תווי קנייה דיגיטליים של "תו הזהב" בשווי 400 שקלים, וישתתפו מדי יום בהגרלת שתי טלוויזיות Samsung QLED 8k 65. בחברה ציינו כי "המבצע ישווק בכל רשת החנויות והמשווקים המורשים לרבות מפעילות החל מתאריך- 18.05.20 ועד תאריך- 15.06.20".

כאמור, סדרת מכשירי הדגל מציגה ארכיטקטורת מצלמה חדשה לחלוטין המשלבת בינה מלאכותית עם חיישן התמונות הגדול ביותר שסמסונג פיתחה עד היום. התוצאה המתקבלת היא איכות תמונה מדהימה, מעבר לכל מה שהכרנו עד היום בעולם הסמארטפונים. כמו כן, סדרת ה-S20 מאפשרת לצפות בסרטונים כפי שהם היו אמורים להראות, לשחק משחקי קונסולה תוך כדי תנועה, וליהנות מסוללה עוצמתית שתספיק ליום שלם של עבודה.

גלקסי S20 (צילום: סמסונג)
גלקסי S20 (צילום: סמסונג)

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה משיקה בישראל ליין חדש ואיכותי של מצלמות רכב מבית מוטורולה. הליין החדש כולל 6 דגמים מעוצבים ובעלי איכות צילום FullHD, תאורת לד לצילומי לילה, חיישני G-sensor, זווית צילום רחבה ועוד. 

מצלמת Motorola MDC 85: מצלמת דרך איכותית, ,Full HD עם מסך תצוגה בגודל 2 אינץ' המאפשרת הקלטת המתרחש בחלקו הקדמי של הרכב במהלך הנסיעה בזווית רחבה של 140°. כמו כן, למצלמה יש חיישן G-sensor המפעיל באופן אוטומטי את צילום הוידאו במקרה של תאונה. ההקלטות נשמרות על גבי כרטיס MicroSD בנפח של עד 32GB, לאחר שנגמר מקום ההקלטה על גבי הכרטיס מופעל מנגנון אוטומטי המוחק קבצים ישנים.

מחיר לצרכן: 299 שקלים.

מצלמת Motorola MDC150:  מצלמת דרך איכותית 1080P ,Full HD עם מסך תצוגה בגודל 2 אינץ' המאפשרת הקלטת המתרחש בחלקו הקדמי של הרכב במהלך הנסיעה בזווית רחבה של 140°. כמו כן, למצלמה יש חיישן G-sensor המפעיל באופן אוטומטי את צילום הוידאו במקרה של תאונה ופונקציה מיוחדת הנועלת את קבצי הצילום בעת תאונה. המצלמה מאפשרת צילום לילה איכותי ובעלת סוללה נטענת מובנת. ההקלטות נשמרות על גבי כרטיס MicroSD בנפח של עד 32GB, לאחר שנגמר מקום ההקלטה על גבי הכרטיס מופעל מנגנון אוטומטי המוחק קבצים ישנים.

מחיר לצרכן: 349 שקלים.

 מצלמת Motorola MDC150 (צילום: יח''צ)
מצלמת Motorola MDC150 (צילום: יח''צ)

מצלמת Motorola MDC100: מצלמת דרך איכותית 1080P ,Full HD עם מסך תצוגה בגודל 2.7 אינץ' המאפשרת הקלטת המתרחש בחלקו הקדמי של הרכב במהלך הנסיעה בזווית רחבה של 120°. כמו כן, למצלמה יש חיישן G-sensor המפעיל באופן אוטומטי את צילום הוידאו במקרה של תאונה. תאורת לד כפולה המאפשרת צילום לילה איכותי וחיישן חנייה ייעודי. למצלמה יש לחצן  SOS למצבי חירום המבצע שמירת הקלטה באופן אוטומטי ומצב צילום תמונות סטילס באיכות של 12MP. ההקלטות נשמרות על גבי כרטיס MicroSD בנפח של עד 32GB, לאחר שנגמר מקום ההקלטה על גבי הכרטיס מופעל מנגנון אוטומטי המוחק קבצים ישנים.

מחיר לצרכן: 399 שקלים

מצלמת Motorola MDC100: מצלמת דרך איכותית 1080P ,Full HD עם מסך תצוגה בגודל 2.7 אינץ' המאפשרת הקלטת המתרחש בחלקו הקדמי של הרכב במהלך הנסיעה בזווית רחבה של 120°. כמו כן, למצלמה יש חיישן G-sensor המפעיל באופן אוטומטי את צילום הווידאו במקרה של תאונה. תאורת לד כפולה המאפשרת צילום לילה איכותי וחיישן חנייה ייעודי. למצלמה יש לחצן  SOS למצבי חירום המבצע שמירת הקלטה באופן אוטומטי ומצב צילום תמונות סטילס באיכות של 12MP. ההקלטות נשמרות על גבי כרטיס MicroSD בנפח של עד 32GB, לאחר שנגמר מקום ההקלטה על גבי הכרטיס מופעל מנגנון אוטומטי המוחק קבצים ישנים. 

מחיר לצרכן: 399 שקלים

מצלמת Motorola MDC100 (צילום: יח''צ)
מצלמת Motorola MDC100 (צילום: יח''צ)

מצלמת Motorola MDC400: מצלמת דרך יוקרתית עם מסך תצוגה בגודל 4 אינץ' המאפשרת הקלטת המתרחש בחלקו הקדמי של הרכב במהלך הנסיעה בזווית רחבה של 150°. ההקלטה מתבצעת באיכות Full HD 1920 x 1080p וכוללת חיישן G-sensor המפעיל באופן אוטומטי את צילום הוידאו במקרה של תאונה. המצלמה מגיעה עם סוללת Li-polymer עוצמתית וחיישן חנייה ייעודי. ההקלטות נשמרות על גבי כרטיס MicroSD בנפח של עד 32GB, לאחר שנגמר מקום ההקלטה על גבי הכרטיס מופעל מנגנון אוטומטי המוחק קבצים ישנים.

מחיר לצרכן: 699 שקלים

מצלמת דרך כפולה מבוססת GPS Motorola MDC500: מצלמת דרך כפולה עם מסך LCD מסוג TFT בגודל 2 אינץ', המאפשרת הקלטה כפולה מחלקו הקדמי והאחורי או הפנימי של הרכב בזווית רחבה של 150° למצלמה הקדמית. ההקלטה מקדימה מתבצעת באיכות Full HD 1920 x 1080p ובאיכות של  720P למצלמה האחורית. המצלמה מגיעה עם תכונות חשובות כמו GPS לזיהוי מיקום בעת תאונה, ראיית לילה משופרת, חיישן תנועה לזיהוי תזוזה או התנגשות ו-WiFi לטובת העברה פשוטה ונוחה של קבצי הצילום למכשירים ניידים.

כמו כן, למצלמה יש חיישן G-sensor המפעיל באופן אוטומטי את צילום הוידאו במקרה של תאונה וחיישן חנייה ייעודי. ההקלטות נשמרות על גבי כרטיס MicroSD בנפח של עד 32GB, לאחר שנגמר מקום ההקלטה על גבי הכרטיס מופעל מנגנון אוטומטי המוחק קבצים ישנים.

מחיר לצרכן: 890 שקלים

מצלמת דרך כפולה מבוססת GPS Motorola MDC500 (צילום: יח''צ)
מצלמת דרך כפולה מבוססת GPS Motorola MDC500 (צילום: יח''צ)

חברת ASUS הודיעה על השקת שלושה דגמים חדשים - E210, E410 ו- E510- לפטופים צעירים בגודל  11.6, 14 ו-15.6 אינץ'. בחברה ציינו כי "הדגמים הללו נועדו להתעלות על הציפיות של סטודנטים המחפשים לפטופים איכותיים במחיר זמין. מדובר בלפטופים מעולים לשימוש יומיומי - עם לוק צעיר, מארזים קומפקטיים קלים ועיצוב מודרני ורענן עם דפוס חלקי אותיות הייחודי של ASUS. תוכלו לבחור את הצבע המתאים לכם מבין שלושת הגוונים החדשים המסמלים את הלייף סטייל הדינמי העכשווי".

עוד הוסיפו בחברה כי "הדגמים - E210, E410 ו-E510 מציעים ערך מוסף הודות למספר פונקציות מתקדמות, לרבות משטח מספרים ASUS NumberPad החדשני להקלדת נתונים מהירה וציר אופקי עם פתיחה ל-180° המאפשר לשתף את התכנים שעל המסך עם חברים ועמיתים לעבודה, בפשטות ובקלות". כמו כן, הם התחייבו לעד 12 שעות סוללה לניידות של יום שלם.

המחשבים יהיו זמינים בחנויות החל מה-2 באוגוסט.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-1,000 ש"ח

הלפטופ החדש של אסוס (צילום: יח''צ)
הלפטופ החדש של אסוס (צילום: יח''צ)

חברת Epson השיקה מדפסת הזרקת דיו עסקית בשחור-לבן, רב-תכליתית, המיועדת למשרדים בתחומי פעילות שונים שרוצים לייעל את העבודה היומיומית ועל הדרך לחסוך בכסף. המדפסת מפגינה צריכת אנרגיה נמוכה, עלות תפעול נמוכה, פלט דף ראשון מהיר ותכונות נוספות שמסייעות שילוב קל בעסק. המדפסת מאפשרת הדפסה דו-צדדית אוטומטית, סריקה, צילום ושליחה וקבלה של פקסים.

עוד נמסר מהחברה אודות נתון משמעותי חשוב למשתמשים הארגוניים - "החיסכון באנרגיה והאחריות החברתית התאגידית (CSR) - נושא חשוב ביותר לארגונים גדולים. המדפסת החדשה צורכת הרבה פחות חומרים מתכלים, הודות לתפוקת הדיו הגבוהה ולטכנולוגיית הזרקת הדיו. האנרגיה שנצרכת במהלך הדפסה נמוכה בשיעור של לפחות 90% בהשוואה לדגמים דומים המשתמשים בטכנולוגיית לייזר -  נתון שמסייע לחסוך בצריכת החשמל ולשפר את האחריות החברתית התאגידית".

המדפסת של epson (צילום: יח''צ)
המדפסת של epson (צילום: יח''צ)

רשת באג הודיעה כי תתחיל לייבא ולשווק באופן בלעדי את TicWatch, מותג השעונים החכמים של חברת Mobvoi Inc, המובילה בתחום הבינה המלאכותית (AI) ומגובה על ידי Google ופולקסווגן פיתחה את מותג השעונים החכמים TicWatch. שני הדגמים הראשונים להגיע לארץ הם TicWatch Pro 2020, שדרוג לשעון הדגל החכם של המותג ו-TicWatch E2 שעון פעילות אינטליגנטי הלומד את התנהגות המשתמש. 

ה- TicWatch Pro 2020 מצויד בשדרוגי חומרה, זמן סוללה המספיקה ל 30 יום ללא טעינה, שיפור ביצועים עם זיכרון RAM משודרג בהשוואה לקודמו. כמו כן, הוא בעל תקן עמידות צבאית (MIL-STD-810G), טמפרטורות קיצוניות, נפילות, אבק ומים. שעון הכושר והפעילות TicWatch E2 מציע הרבה יותר מספירת צעדים או חישוב קלוריות. TicMotion מופעל על ידי אלגוריתמים AI שממקסמים את יכולות החומרה שלו. השעון מסוגל לייצר ניתוח התנהגות המתאים לכל פעילות.

השעונים יימכרו החל מה-21 במאי במחירי השקה של 999 ש״ח ו-699 ש״ח בהתאמה. 
אחרי ה-15 ביוני המחירים יעמדו על 1,149 ש"ח ו-799 ש"ח בהתאמה