מכשיר הדגל החדש של שיאומי, ה־Xiaomi Mi 10, שאותו השיקה בארץ קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי, מציג מראה חדשני ויוקרתי, ביצועים חזקים במיוחד ותמיכה ב־G5. מכשיר הטלפון הנייד אינו זול בהשוואה לדגמים אחרים שנמצאים בשוק, אבל הוא מספק את החומרה עם שבב Snapdragon 865, המציג שיפור של עד 25% בביצועים בהשוואה לדור הקודם, הודות ל־8 ליבות בתדר מקסימלי של 2.84Ghz ומאיץ גרפי מסוג Adreno 650.

לצד השבב המתקדם, המכשיר מצויד בסוללה בעלת הקיבולת הגבוהה ביותר אי־פעם בסדרת הדגל של שיאומי, התומכת בטעינה מהירה בהספק של עד 30 ואט באמצעות מטען מהיר לטעינה מלאה מ־0% תוך כשעה. נוסף לכך, המכשיר תומך בטעינה אלחוטית הפוכה, המאפשרת לטעון מכשירים אחרים שנתמכים.

בפועל התוצאה נהדרת: צפייה ישירה בסרטים ובתכנים באיכות מעולה וללא הפרעות רשת, תמיכה מלאה בכל המשחקים התובעניים ביותר מבחינת חומרה, ויכולת לעבוד עם המכשיר ללא הפרעה במשך כל היום ללא חשש מאובדן סוללה. המכשיר בעל עיצוב זכוכית ואלומיניום, ובחלקו הקדמי מסך DotDisplay מסוג AMOLED בגודל 6.67 אינץ', ברזולוציית Full HD Plus ובקצב רענון של 90Hz - שמבטיח הנאה בכל צפייה.

חובבי הצילום (וידיאו וסטילס) אף הם לא יתאכזבו מהביצועים של ה־Xiaomi Mi 10, שכולל 4 מצלמות אחוריות: חיישן ראשי ברזולוציית 108 מגה פיקסל עם מערך של 7 עדשות ומייצב תמונה אופטי (OIS); מצלמת 13 מגה פיקסל עם עדשת צילום רחבה במיוחד; חיישן עומק שדה ברזולוציית 2 מגה פיקסל; ומצלמת 2 מגה פיקסל נוספת בעלת עדשת מאקרו. מצלמת הסלפי מגיעה ברזולוציית 20MP. לחובבי הווידיאו, מציע ה־Mi 10 יכולות לצילום ברזולוציית 8K UHD, לצד מצב צילום מתקדם (Pro) המאפשר שליטה רחבה בהגדרות. כמו כן, המכשיר תומך במצב הצילום AI 2.0, המבצע שימוש בבינה מלאכותית לשיפור התמונות.

מעבר ליכולות הבידוריות של המכשיר, הוא עדיין טלפון נייד וגם את זה הוא ממלא בצורה מעולה עם טכנולוגיית אודיו חדשה לצליל ברור ועוצמתי בשיחות ובהשמעת מדיה. המכשיר מריץ את ממשק המשתמש MIUI 11 על בסיס מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 ומצויד בכל הפיצ'רים שהתרגלנו אליהם בעידן הנוכחי (נעילה ביומטרית וכדומה).

ה־Xiaomi Mi 10 זמין לרכישה בגרסת 8GB RAM+256GB במחיר מומלץ של 2,999 שקל. המכשיר יגיע בצבע אפור וישווק עם 24 חודשי אחריות של היבואן הרשמי, קבוצת המילטון.