רשת חנויות באג הודיע כי חתמה על הסכם הפצה עם יצרנית הסלולר realme, שהוקמה לפני פחות משנתיים וכבר הפכה לשביעית בגודלה בעולם. Realme מציעה טלפונים, ומוצרים נלווים כגון שעונים חכמים ואוזניות, כאשר הסמארטפונים מאופיינים במפרטים מרשימים, עיצוב ייחודי ומחירים משתלמים במיוחד. realme הושקה לראשונה בהודו ומשווקת בצלחה כבר ב-27 מדינות, ברבות מהן מדורגת בטופ 5, וכעת נכנסת לישראל.

בשבועות הקרובים תכריז באג על דגמי הסמארטפונים הראשונים שיגיעו לישראל כבר במהלך חודש יוני 2020 וישווקו בחנויות באג וברשתות נבחרות. 

ג׳וסף וואנג, נשיא realme מזה"ת ואפריקה הסביר: "ישראל היא מדינה מובילה בחדשנות. realme שואפת להביא לצרכנים ברחבי העולם מוצרים חדשניים עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר במחירים יוצאי דופן - למגוון אוכלוסיות צעירות, מגוונות תרבותיות – ממש כמו ישראל. אנו מוכנים לזנק לעתיד יחד עם הלקוחות הישראלים".

אמיר מודן, מנכ"ל באג אמר כי "חיכינו הרבה ליום הזה, אנחנו מכירים ועוקבים אחרי פעילות realme והישגיה יוצאי הדופן. המותג מציע Value for Money עם איכות חומרה ותוכנה ממדרגה ראשונה ורמת אמינות גבוהה, ואנחנו בטוחים שגם הצרכנים בישראל יתאהבו במותג".

יצרנית המחשבים HP הכריזה על מגוון מחשבי ואביזרים חדשים שישדרגו את חווית הגיימינג הנייד. בין המוצרים החדשים: מחשב HP OMEN 15, שמגיע בעיצוב מעודכן, קטן מתמיד ודק ב-11% בהשוואה לדור הקודם, בשילוב לוגו OMEN החדש. מחשבי הסדרה יהיו זמינים בצבע שחור (Shadow Black) או כסוף (Mica Silver), עם אפשרות לבחירה במקלדת בעלת תאורת RGB מלאה וכן תמיכה באודיו מבית Bang & Olufsen. בין היתר, המחשבים הללו מצוידים במסך 15.6 אינץ' מסוג OLED ברזולוציה של עד 4K UHD בקצב רענון של 120 הרץ; או ברזולוציית Full HD בקצב רענון של 300 הרץ ובחיי סוללה מרשימים שמגיעים ל-12 וחצי שעות של שימוש רצוף.

סדרת מחשבי Pavilion מבית HP מתעדכנת גם היא עם מחשב גיימינג נייד חדש, HP Pavilion 16. המחשב מגיע עם מסך 16.1 אינץ' ברזולוציית Full HD ובקצב רענון של 144 הרץ. מימדי המחשב ממשיכים להצטמצם וגודלו יהיה דומה לזה של מחשב נייד בעל מסך בגודל 15 אינץ'. כמו כן, החברה חשפה מסך גיימינג חדש מדגם Pavilion X24c בעל מבנה קעור (1500R), עם תמיכה בקצב רענון של עד 144 הרץ, רזולוציית Full HD 1080p, תמיכה בטכנולוגיית AMD FreeSync Premium וזמן תגובה של 4ms לחוויית צפייה חלקה. 

לצד המוצרים הללו, חברת HP חשפה מגוון מוצרים נוספים, ובהם: עכברי הגיימינג HP OMEN Vector Mouse ו-OMEN Vector Essential Mouse, אוזניות הגיימינג HP OMEN Dyad Earbuds, אוזניות הגיימינג האלחוטיות HP X1000 Wireless Gaming, זוג הרמקולים HP Gaming Speakers X1000 ועוד. 

 HP OMEN 15 (צילום: יח''צ)
HP OMEN 15 (צילום: יח''צ)

לנובו משיקה בישראל את מחשב הגיימינג IdeaPad Gaming 3i, המהווה סנונית ראשונה לגל החדש של מחשבי הגיימינג של לנובו. המחשב מציע חומרת גיימינג מעוצבת והנדסה חסרת פשרות שתספק לשחקנים את כל הכלים שהם נדרשים להם כדי לשלוט בזירות הלחימה הווירטואליות המקוונות ובאצטדיוני ה-eSports ולעשות את הקפיצה ממשחקי חובבים לקרבות מקוונים אינטנסיביים. הדור החדש של מחשבי הגיימינג של לנובו מייצג זינוק בחוויית המשחק המודרנית. 

משתמשי קצה דורשים שהמחשבים שלהם יהיו ניידים, ולא רק גם עוצמתיים, ועם חיבור WiFi 6 מהיר, זהו נייד אידיאלי למזרימי תוכן מתחרויות eSports אשר משקלו הקל (2.2 ק"ג), כמו גם אחסון מרשים (PCIe SSD בנפח של עד 1 טרה-בייט) וזמן סוללה שמספק 8 שעות עבודה רצופות תורמים רבות לניידותו. על זה נוספת  תכונת Rapid Charge  המאפשרת הטענה מהירה של הסוללה: 80% בכ-60 דקות וגם מקלדת מרווחת עם תאורת לד אחורית בצבע כחול, מקשים שמרחק התנועה שלהם מגיע ל-1.5 מ"מ, מקלדת נומרית בגודל מלא, מקשי חצים ארוכים, וכן מקשי מדיה ייעודיים. 

מחיר לצרכן: החל מ-4,390 שקל

לנובו IdeaPad Gaming 3i (צילום: יח''צ)
לנובו IdeaPad Gaming 3i (צילום: יח''צ)

חברת הטכנולוגיה HP הכריזה על ה-HP Reverb G2, משקפי מציאות מדומה חדשים ברזולוציית 2K Quad HD עבור כל אחת מהעדשות, מערך אודיו בתלת-מימד (3D), 4 מצלמות מובנות וחוויית גיימינג חלקה עם קצב רענון של 90 הרץ. צמד המסכים יאפשרו חווית גיימינג חלקה ונוחה מתמיד הודות לקצב רענון של 90 הרץ, ומשקל של כ-500 גרם בלבד שיסייע בשימוש במשקפיים לאורך זמן.

משקפי ה-Reverb G2 כוללים שדה ראיה של 114 מעלות עבור חווית צפייה רחבה ומרהיבה, זאת בשילוב עם מערך מצלמות משופר הכולל 4 חיישני צילום: שתי מצלמות ממוקמות בחזית ושתיים נוספות ממוקמות בצידי המשקפיים. מערך זה יאפשר זיהוי תנועה משופר ונוחות מרבית עבור זמני שימוש ארוכים.  

HP Reverb G2 (צילום: יח''צ)
HP Reverb G2 (צילום: יח''צ)

הדור החדש של משקפי ה-VR מבית HP מגיע עם מערך אודיו בתלת מימד (3D), שכולל זוג רמקולים עם דרייברים בגודל 10 מ"מ בכל אוזן. המשקפיים יספקו חווית אודיו ב-3D, עם תמיכה ב-Microsoft Spatial Audio וטכנולוגיית עיבוד אודיו משופרת. כמו כן, המשקפיים כוללים תמיכה חוצת פלטפורמות, ותומכים הן ב-Windows Mixed Reality של חברת מיקרוספט לחווית משחק בתצורת Plug & Play וכן מציעים תמיכה גם בפלטפורמת SteamVR. המשקפיים כוללים זוג בקרים ייעודים להעצמת חווית הגיימינג ובעיצוב ייחודי שיאפשרו נוחות מרבית לאורך זמן. 

המשקפיים יהיו זמינים לרכישה מאוחר יותר השנה בשווקים נבחרים במחיר מומלץ של 599 יורו.