מפתחים עסקים: פתרונות ברשת להתאוששות ממשבר הקורונה

בהלת התפשטות הנגיף פתחה חלון הזדמנויות לארגונים, עסקים וסטרט-אפים, שמציעים כלים טכנולוגיים לאלו שמנסים להתאושש, לצד עצות לתפקוד נכון בזירת האונליין

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
קורונה: קניון ריק
קורונה: קניון ריק | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
3
גלריה

חברת לומינטי נטוורקס פיתחה פלטפורמות אוטומטיות לאיסוף מידע, דאטה הנשען על כתובות ה־IP שנאספו מצרכנים בעולם. הכתובות נאספו בהסכמה ובידיעה מלאה של הצרכנים שהצטרפו לרשת זו, בתמורה להטבות: שימוש באפליקציות ללא פרסומות או תוספי תוכנה ללא תשלום.

"החברה מסייעת לארגונים ובעלי העסקים לראות תמונה מציאותית של האינטרנט מבלי להיתקל בחסימות או בתוכן לא רלוונטי, ובכך מאפשרת להם קבלת החלטות איכותית", הדגישו.

פיתוח נוסף, הכרחי בימים אלו, הוא זה של חברת הווידיאו Hikvision, שבשיתוף עם Hvi פתרונות אבטחה, מציעה טכנולוגיה חדשה המאפשרת למדוד חום גוף של מספר אנשים במקביל, כחלק מההתמודדות עם נגיף הקורונה והחזרה המדורגת לשגרה.

תנועת מבקרים דלילה בקניון גבעתיים
תנועת מבקרים דלילה בקניון גבעתיים | צילום: משה כהן

חברת Hvi פתרונות אבטחה, מקבוצת סי דאטה וצוות 3, מייבאת לישראל את מערכות הצילום התרמיות המיוחדות שבאמצעותן ניתן לסרוק את חום גופם של מספר רב של בני אדם במקביל.

משבר הקורונה יצר גם צורך לפיתוח ושיפור דחוף של תהליכים דיגיטליים במגזר הציבורי ובמגזר העסקי. קבוצות הפיתוח של חברת הטכנולוגיה מטריקס מציעות טכנולוגיות ושיטות חדשות, שבעזרתן ניתן לבצע את המשימות הארגוניות בעולם הפוסט קורונה במהירות וביעילות.

בין הפתרונות הבולטים שמציעה החברה, נכללים מודלים המשלבים עבודה מן הבית ומן המשרד. הצוותים יכולים לעקוב אחר התקדמות פרויקטים, למדוד פרודוקטיביות ולספק אפליקציות שלמות לצרכים לאומיים בתוך זמן קצר. כמו כן, מציעה מטריקס מגוון רחב של שימוש בכלי רובוטיקה ואוטומציה, המייצרים חיסכון אדיר של זמן וידיים עובדות, כשבוט בודד מפנה בקלות ארבעה עובדים למשימות אחרות, מונוטוניות פחות ומורכבות יותר.

חזרה לשגרה בקניונים
חזרה לשגרה בקניונים | צילום: אלון חכמון

משבר הקורונה הראה לכולם שעסקים חייבים לאמץ טכנולוגיות שיאפשרו להם להמשיך לספק מוצר או שירות בתקופה של משבר כזה או אחר. המגבלות שהטיל משרד הבריאות מנעו מעסקים רבים להמשיך לתת מענה ללקוחות שלהם, ובעזרת הדיגיטציה ניתן להמשיך להעניק מענה אונליין כדי להבטיח נוכחות והמשך עבודה בכל מצב.

בתחום זה פועלות חברות רבות, כמו אלעד מערכות, המתמחה בפתרונות דיגיטליים לשיפור חוויית הלקוח ולחיזוק הקשר בין הלקוח לחברה, ושפיתחה מערכת מבוססת ענן המאפשרת להעביר את החברה לעבודה מהבית בלחיצת כפתור וכלי דיגיטלי המייצר מגוון אפשרויות לשירות לקוחות, ובהן - להעביר גם את נציגי השירות לעבודה מהבית.

תגיות:
עסקים
/
קורונה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף