אפליקציית המסרים הפופולרית משתדרגת: בבלוג WABetaInfo, שעוקב אחרי עדכונים בוואטסאפ, פורסם בסוף השבוע האחרון רצף של חידושים ושכלולים הצפויים להגיע ליישומון, זאת לפי הפיצ'רים הנמצאים בבדיקה עבור מערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS. החידוש המרכזי שנבחן הוא אפשרות של חיבור של עד ארבעה מכשירים בו זמנית -  זאת בניגוד למצב העכשווי, שבו אפשר להתחבר ממכשיר טלפון אחד בלבד, בנוסף לחיבור לדפדפן. המעבר לתמיכה בארבעה מכשירים מחוברים צפוי להקל ולהפוך את השימוש לחלק יותר, בעיקר במעברים שבין המכשירים. 

בין השינויים האחרים שהוזכרו באתר, אפשר גם למצוא תמיכה בחיפוש הודעות לפי תאריכים. נכון להיום, החיפוש בתוך וואטסאפ מתבצע לפי טקסט, אולם גרסת הבטא החדשה חושפת תוספת שתאפשר לאתר בקלות הודעות שנשלחו והתקבלו על בסיס תאריכים ספציפיים. בנוסף, בווטסאפ כבר עמלים על השקת שירות תשלום דיגיטלי, ומכוונים למעשה להיכנס לשוק שכולל ענקיות תוכנה כמו "אפל" ו"גוגל"

וואטסאפ צפויה לאפשר גם חיפוש של תוכן בהודעות המועברות ברשת - באמצעות דפדפן פנימי. כשמתקבלת הודעה שהועברה, לצד הסימון הרגיל - שכזכור נועד להיאבק בתופעת הודעות השרשרת והפייק ניוז.יופיע גם לחצן חיפוש שיוביל את המשתמשים לאיתור תוכן ההודעה ברשת. הכלי הזה יסייע למשתמשים לקבל מידע מהימן יותר על התכנים שמועברים אליהם באמצעות האפליקציה.

עדכון חדש לוואטסאפ (צילום: רויטרס)
עדכון חדש לוואטסאפ (צילום: רויטרס)

בנוסף, נראה כי וואטסאפ מתכננת עיצוב מחדש של אזור האחסון באפליקציה - כך שמשתמשים יוכלו לקבל מידע מדויק יותר על קובצי המדיה שמאוחסנים במכשיר הטלפון והתקבלו בוואטסאפ, לחפש, לאתר קבצים וכמובן למחוק אותם - בקלות ובמהירות. חידוש נוסף יאפשר למשתמשים למחוק שיחות שלמות - מלבד הודעות שסומנו בכוכב, בלחיצת כפתור אחת.

על אף שכלל התוספים הללו כבר נמצאים כרגע בשלבים שונים של בדיקה, טרם ברור מתי הם ישוחררו רשמית ויגיעו לכלל המשתמשים. מניסיון העבר, אפשר להניח שייקח לפייסבוק חודשים ארוכים עד שיופעלו כמה מהפיצ'רים האלה.