מאות משתמשים ביישומון וואטסאפ מדווחים היום (שישי) על תקלה במכשירי iOS ואנדרואיד, שבמסגרתה לא ניתן לראות מתי משתמש היה מחובר לאחרונה.  בנוסף, כשמנסים לשנות את הגדרות הפרטיות באפליקציה, מקבלים הודעת שגיאה. התקלות באפליקציה מתרחשות הן במערכות הפעלה אנדרואיד והן במערכת ההפעלה IOS.

כ-70% מהמשתמשים שהתלוננו על תקלות טענו כי הם חווים בעיות בכל מה שקשור להגדרות הפרטיות, אך ישנם גם מספק משתמשים שדיווחו על בעיות כלליות בהתחברות לאפליקציה. אתרים ואפליקציות אשר העוקבים אחר פעילויות חריגות בפלטפורמות הדיגיטליות, דיווחו על עלייה חדה בדיווחים על אפליקציית ההודעות שנמצאת ברשות פייסבוק. 

מוקדם יותר השבוע דווח על חידוש מרכזי שנבחן לאפליקציה, והוא אפשרות של חיבור של עד ארבעה מכשירים בו זמנית -  זאת בניגוד למצב העכשווי, שבו אפשר להתחבר ממכשיר טלפון אחד בלבד, בנוסף לחיבור לדפדפן. המעבר לתמיכה בארבעה מכשירים מחוברים צפוי להקל ולהפוך את השימוש לחלק יותר, בעיקר במעברים שבין המכשירים. 

בין השינויים האחרים שהוזכרו באתר, אפשר גם למצוא תמיכה בחיפוש הודעות לפי תאריכים. נכון להיום, החיפוש בתוך וואטסאפ מתבצע לפי טקסט, אולם גרסת הבטא החדשה חושפת תוספת שתאפשר לאתר בקלות הודעות שנשלחו והתקבלו על בסיס תאריכים ספציפיים. בנוסף, בווטסאפ כבר עמלים על השקת שירות תשלום דיגיטלי, ומכוונים למעשה להיכנס לשוק שכולל ענקיות תוכנה כמו "אפל" ו"גוגל".