אוזניות הגיימינג של חברת Onikuma נותנות לשחקן את השקט שהוא צריך כדי להיכנס באופן מלא לעולם המשחק, ואת הנוחות כדי לשכוח שהוא בכלל עונד אותן.

האוזניות החדשות, שאותן מייבאת לארץ Best Mobile, רשת חנויות מוצרי מובייל וגיימינג בפריסה ארצית, מגיעות במגוון דגמים עם עיצובים שונים, אך עם אותה פונקציונליות נוחה ואיכות שמע מצוינת בכל פלטפורמה: מחשב אישי, טלפון נייד, פלייסטיישן, נינטנדו ואקסבוקס. הן מגיעות בדגם שחור עם תאורת RGB ודגם אופר הסוואה עם תאורת LED, וכמובן עם מיקרופון מובנה ושתי אופציות חיבור: PL או XPL2, וכבל מאריך לחיבורים נוספים. מבחינת תפעול מדובר בפלאג אנד פליי. פשוט מחברים לשלט הקונסולה או למחשב ומתחילים לשחק. 

ביליתי שעות עם האוזניות בשלל משחקים בז'אנרים שונים, ואני חייב להודות שהן עזרו לי לשפר את הריכוז והביצועים בכל אחד מהם. למזלי, או לרוע מזלי (תלוי במתבונן), הסקירה נעשתה במקביל לעבודות כביש נרחבות מחוץ לבית, אז יצא לי לבחון אם הן אכן מבטלות רעש חיצוני כמובטח, והתשובה היא חיובית - העולם בחוץ כמעט לא מורגש - כולל החתולה הביתית שבעולם שבפנים.

מבחינת סאונד, הווליום המקסימלי אינו חזק מדי, כך שלא תוכלו להזיק לאוזניים שלכם גם אם תנסו, ובשילוב האטימות לרעשי רקע התוצאה היא מושלמת. בפיפ"א שמעתי את השחקנים מדברים עם הקהל לאחר הגול, בקול אוף דיוטי הצלחתי לנחש היכן האויבים נמצאים בדיוק מרבי מקולות הירי, והיה מאוד קשה לתקוף אותי מאחור כשאני שומע את הצעדים שלהם.  האוזניות גם שיפרו משמעותית את חוויית המשחק שלי בכותרים שונים כמו WWE2k20, כשהרגשתי שאני ממש בזירה. החברה מציעה מגוון אוזניות במחירים הנעים מ־79 שקל ועד 149 שקל.