פוינטר מקבוצת PowerFleet, הציגה אפשרות לשימוש במכשיר הסלולרי לפתיחה הרכב ונטרול הקודנית מרחוק, עוד טרם כניסה לרכב והכל באמצעות קרבה של מכשיר הסלולר לטווח של כחמישה עד עשרה מטרים מכלי הרכב. בטלפונים חכמים בעלי מערכת ההפעלה אנדרואיד, ברגע שבעל הרכב יתקרב עם מכשיר הסלולר שלו לרכב, הדלתות יפתחו והקודנית תנוטרל באמצעות קישוריות בלוטוס בין מכשיר הסלולר לרכב. בטכנולוגיית iOS הנהוגה באייפון נטרול הרכב דורש גם לחיצה על כפתור. 

על מנת למנוע שימוש לרעה בסלולר על ידי אדם שאינו מורשה קיימת שכבת הגנה באמצעות זיהוי פנים, טביעת אצבע או הקשת קוד הנהוגים לפתיחת הטלפון על פי הגדרת המשתמש. רק לאחר שימוש באמצעי הזיהוי של הטלפון החכם על ידי בעל הרכב הפעולה תתאפשר.

בני משפחה או מורשי נהיגה נוספים יכולים לקבל הרשאה מבעל הרכב, כך שגם הטלפונים שלהם שהוגדרו יוכלו לבצע את תהליך פתיחת הרכב ונטרול הקודנית מרחוק. לחילופין יוכלו להמשיך לנהוג ברכב בצורה רגילה עם הקשת קוד נטרול ופתיחת דלתות בשלט המפתח. 

אפליקציית PointerID (צילום: צילום מסך)
אפליקציית PointerID (צילום: צילום מסך)

BSH, היבואנית הרשמית של המותג בוש, משיקה את מיקסר OptiMUM המתקדם, עם מנוע עוצמתי של W1600 ובעל 10 שנות אחריות, הבנוי לעבודה במאמץ ועומסים גבוהים. המיקסר בדגם MUM9A66R00 מגיע בצבע אדום, עם עיצוב מנצח ועטור פרסים. בעל מערכת הפעלה ייחודית הפועלת בשלושה ממדים בו-זמנית, לערבוב, הקצפה מהירה, לישה ופעולת קיפול, מגיע עם מגוון אביזרים נלווים לכל מטרה במטבח.

המיקסר החדש של מותג בוש עוצמתי במיוחד, בעל טכנולוגיה חכמה לעבודה נוחה במטבח ובעיצוב ייחודי בצבע אדום. מנוע עוצמתי של 1600W כ-2.2 כ"ס, הבנוי לעבודה במאמץ ובעומסים גבוהים לאורך שנים. כמו כן, המיקסר החדש כולל מגוון רחב של טכנולוגיות למיקסום תוצאות מיטביות במטבח.

כמו כן, המיקסר עצמו מורכב במלואו מאלומיניום דיי קאסט, שמבטיח עמידות לזמן ארוך, ומגיע עם קערה ענקית של 5.5 ליטר עשויה נירוסטה מוברשת עם ידיות לאחיזה נוחה. הקערה מסוגלת לעבד עד 3.5 ק"ג בצק (1.5 ק"ג קמח מכול סוג + תוספות). למיקסר 7 מהירויות שונות והפעלה לסירוגין, והוא כולל מגוון רחב של אביזרים נלווים

כלל חלקי הפלסטיק של המיקסר הנמצאים במגע עם מזון הינם BPA free (ללא ביספנול A), כשמנוע המיקסר עצמו עם מנגנון בטיחות אלקטרוני המונע הפעלה לא בטיחותית של המיקסר.

מחיר מומלץ לצרכן: 3,490 ש"ח

בנוסף, הוא מגיע עם שמונה שנות אחריות נוספת מוגבלת על המנוע בלב, בנוסף לאחריות המוענקת למוצר למשך שנתיים ממועד הרכישה, כמפורט בתעודת האחריות.

מיקסר אופטימום מבית בוש (צילום: באדיבות בוש)
מיקסר אופטימום מבית בוש (צילום: באדיבות בוש)

חברת Sonos מציגה את Move, הרמקול החכם, הנייד והעמיד במהדורת Lunar White – שילוב מושלם בין צבעי לבן לאפור בהיר שנועדו להשתלב באופן טבעי עם סביבות פנים וחוץ. המהדורה המיוחדת פותחה בקפידה כדי ליצור איזון בין אלגנטיות ועמידות. ל Move החדש 20 חלקים גלויים העשויים מחומרים שונים המבטאים צבע שונה, העיצוב החדש דרש הנדסת מומחים בכדי להשיג מראה מונוליטי מלוטש, כאילו המוצר ׳נטבל׳ בצבע.

כרמקול המגוון ביותר של Sonos עד כה, Move הפך במהרה לאחד המוצרים הנמכרים ביותר עם סאונד המפיק צלילים נהדרים בתוך הבית, בחצר או בכל מקום אחר אליו תרצו להגיע. Move מספק צליל חכם, הניתן להתאמה עם בס עמוק להפליא ועם מנעד צלילים רחב ועוצמתי שיכול למלא חללים חיצוניים גדולים כמו מרפסת וחצרות אחוריות. כמו כן, לרמקול החדש ישנה שעה נוספת של חיי סוללה הודות לעדכון תוכנה שיחול על כלל רמקולי Move, עכשיו עד 11 שעות של השמעה רציפה, לאחר מכן מקמו את הרמקול על בסיס הטעינה והמשיכו להאזין.

Move אלחוטי לחלוטין, האזינו ב- WiFi כשאתם בבית או עברו ל- Bluetooth בזמן האזנה תוך כדי תנועה. הוא גם עמיד מים ועמיד בפני טיפות, עם דירוג ה- IP56, כך שהוא יכול להתמודד עם טיפות, חופים חוליים, זיעה ועוד. צבע ה Lunar White וגם קודמו ה Shadow Blackאפילו עמידים בפני קרינת UV, כך שתוכלו להמשיך להשמיע אודיו כל היום מבלי שהרמקול יתחמם יתר על המידה.

ה Move החדש יגיע לרשת באג, יבואנית רשמית של Sonos בישראל במהלך חודש יולי.
מחיר מומלץ לצרכן: 1,699 ש"ח.

רמקול Move מבית SONOS (צילום: יח''צ)
רמקול Move מבית SONOS (צילום: יח''צ)

קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, משיקה בישראל את מכשיר הביניים החדש Xiaomi Redmi 9, זאת שבוע לאחר הכרזתו הרשמית. המכשיר ישווק בישראל בשתי גרסאות - הראשונה עם זיכרון פנימי בנפח 32 ג'יגה וזיכרון RAM בנפרד שלושה ג'יגה, והשנייה עם זיכרון פנימי בנפח 64 ג'יגה וזיכרון RAM בנפח ארבעה ג'יגה. 

ה-Redmi 9 מגיע עם עיצוב יוקרתי הכולל מסך DotDrop מסוג IPS LCD בגודל 6.53 אינץ' וברזולוציה גבוהה של Full HD Plus, עם שוליים דקים המאפשרים חוויית צפייה נטולת הפרעות. המסך מוגן על ידי זכוכית Gorilla Glass 3, תומך בכיסוי של עד 70% מטווח צבעי NTSC ומציע בהירות מקסימלית של 400nit. כמו כן, הוא מצויד בסוללת ענק בנפח של 5020mAh עם תמיכה בטעינה מהירה בהספק מרבי של 18 וואט (Quick Charge 3.0). 

מכשיר הביניים החדש של שיאומי מגיע עם 4 מצלמות בגבו: מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית עם מפתח צמצם f/2.2; חיישן 8 מגה פיקסל עם זווית צילום סופר-רחבה (118 מעלות); מצלמת 5 מגה פיקסל לטובת צילומי מאקרו; וחיישן עומק-שדה ברזולוציית 2 מגה פיקסל. מערך הצילום המרובע תומך בטכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) לטובת זיהוי סצנות ותומך בצילום וידאו ברזולוציית Full HD ובקצב של 30 פריימים לשנייה. מצלמתו הקדמית של ה-Redmi 9 מגיעה ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם תמיכה בטכנולוגיית AI.  

מחיר מומלץ לצרכן עבור המכשיר עם זיכרון בנפח 32 ג'יגה: 679 ש"ח
מחיר מומלץ לצרכן עבור המכשיר עם זיכרון בנפח 64 ג'יגה: 749 ש"ח

ה-Xiaomi Redmi 9 ישווק עם 24 חודשי אחריות יצרן של היבואן הרשמי, קבוצת המילטון. יהיה ניתן יהיה להשיג אותו בסניפי רשת שיאומי – Mi Store בדיזינגוף סנטר תל אביב, קניון מול היום אילת וקניון הקריון קריית ביאליק; אתר שיאומי ישראל; באתרי הסחר ואצל המשווקים המורשים: KSP, אייבורי, מחסני חשמל, אייסל, עולם הקולנוע, וואלה שופס, עזריאלי, P1000 לאסט פרייס ופטקום. 

 שיאומי Redmi 9 (צילום: יח''צ)
שיאומי Redmi 9 (צילום: יח''צ)

דיינבוק (טושיבה) השיקו לפטופ חדש - ה-Satellite Pro C50 - אשר תוכנן מראש עם תג מחיר המתאים לכל כיס. בחברה ציינו כי "הוא עמוס בכל הכלים שיאפשרו למשתמשים לצלוח יום עבודה פרודוקטיבי ביותר, בבית, בדרכים, במשרד או בכיתה. הלפטופ החדש מגיע מצוייד במגוון עשיר של תכונות אבטחה וקישוריות, במארז דק ועיצוב עכשווי".

מחירו של המחשב הנייד, הוא הנמוך ביותר בקו מחשבי dynabook, והוא מציע עסקה משתלמת ביותר עבור משתמשים עם מודעות תקציבית, שאינם מוכנים להתפשר על איכות וביצועים.  הוא מגיע מצוייד במעבדי Intel Core רבי עוצמה, זכרון DDR4 RAM מהיר של8GB  ואופציות אחסון SSD.

המחשב, בתצורות שונות, יהיה זמין החל מסוף יוני 2020, באמצעות חברת ׳מפעיל׳.
מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-1,799 שקלים.

לפטופ דיינבוק - Satellite Pro C50 (צילום: יח''צ)
לפטופ דיינבוק - Satellite Pro C50 (צילום: יח''צ)

חברת ASUS השיקה את ZenBook Flip 13 (UX363), הלפטופ ההפיך הדק בעולם בגודל 13.3 אינץ', הכולל חיבורי HDMIו- USB Type-A בגודל מלא, ובנוסף שני חיבורי Thunderbolt™ 3 USB-C® - לחיבוריות ללא פשרות וניידות מושלמת. עובי הלפטופ הוא 13.9 מ"מ ומשקלו - 1.3 ק"ג בלבד, והציר המיוחד שלו מאפשר להשתמש בלפטופ במספר מצבים: מצב רגיל, מצב עומד, מצב אוהל, מצב טאבלט וכל מה שביניהם. כמו כן, הלפטופ כולל מנגנון להרמה והטיה אוטומטית של המקלדת החדשנית, לחווית הקלדה נוחה ולשיפור הקירור.

עם סוללה חזקה 67Wh המספקת עד 16 שעות  עבודה בהטענה אחת, ZenBook Flip 13 מתאים באופן מושלם לסגנון חיים מודרני ומאפשר למשתמשים לעבוד בכל מקום. ZenBook Flip 13 תומך בהטענה מהירה באמצעות מטען 65 ואט הכלול בערכה, וטכנולוגיית ASUS USB-C Easy Charge המאפשרת להטעין את הלפטופ עם מגוון רחב של מטענים. כמו כן, הוא כולל מסך מגע שמתאים באופן מושלם לשימוש עם עט סטיילוס החדש - ASUS Pen. 

לפטופ - ZenBook Flip 13 של חברת אסוס (צילום: יח''צ)
לפטופ - ZenBook Flip 13 של חברת אסוס (צילום: יח''צ)

המחשב הנייד צפוי להגיע לישראל לקראת סוף אוגוסט.
מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-4,490 ש"ח