בית הקריאייטיב והאסטרטגיה Brainnu, בניהולה של שני חדד, מוביל בימים אלה, במסגרת יוזמת פרויקטי Impact של החברה, את הקמתו של מוזיאון ה־AI (בינה מלאכותית) הראשון מסוגו בעולם. מיקום המוזיאון יהיה בתל אביב ותאריך היעד להשקתו צפוי להיות בסוף החודש הבא, בהתאם לאילוצים בשל מגיפת הקורונה. כעת פונה החברה לציבור על מנת לבנות קולקטיב אומנים יוצא דופן שיציג במוזיאון את היצירות שייתנו הצצה לחיים שלנו ב־2040. אפשר להגיש מועמדות באתר האינטרנט של התוכנית.

מטרת המוזיאון היא להציג אומנות חדשנית ועתידנית בשלל נושאים: מרובוטיקה לעיצוב תעשייתי, מאוטונומיה ועד חיקוי אינטליגנציה אנושית, מצילומים ועד אומנות שתשלב יצירה שבה האדם והמכונה משתפים פעולה ועוד. 

בין הנושאים והשאלות שיעלו: הקשר בין בינה מלאכותית לצעצועים, אומנות וטכנולוגיה נפגשות וכיצד המזון שלנו ייראה בעתיד. 
בית הקריאייטיב והאסטרטגיה Brainnu, בניהולה של חדד, מספק שירותי סטוריטלינג, מיתוג ושיווק לחברות בחזית הטכנולוגיה ומסייעת לסטארט־אפים לצמוח לאחר גיוס Round A. 

שני חדד (צילום: יחצ)
שני חדד (צילום: יחצ)

"מוזיאון ה־AI הולך לפרוץ את גבולות האומנות מההווה לעתיד. המטרה שלנו הייתה לקחת שני דברים שלא מתחברים ולנסות לשחק איתם ביחד", אומרת חדד. "כמי שמעודדת מוחות צעירים ושילובם בחזית העסקית, חשבתי שיהיה מעניין לספר את הסיפור של האנושות, בשיתוף מהנדסי בינה מלאכותית ואומנים רב־תחומיים בלוקיישן אחד. 

"העבודות שיוצגו במוזיאון יגרמו לצופה לעצור ולחשוב על היחסים בין בני האדם לטכנולוגיה, וכמי שדוגלת בעולם שכולו שוויון - גם בעולם האוטופי שנבנה בשת״פ עם הקולקטיב - מתקיימת סינרגיה מדויקת בין האדם למכונה".