קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי בישראל, הודיעה על השקת מספר מוצרים חדשים - אוזניות אלחוטיות חדשות, מכונת גילוח נטענת ועכבר שקט למחשב. המוצרים יהיו זמינים לרכישה החל מיום ראשון - 26 ביולי, והם ישווקו עם 12 חודשי אחריות של היבואן הרשמי, קבוצת המילטון.

ניתן להשיג את המוצרים בסניפי רשת שיאומי – Mi Store בדיזינגוף סנטר תל אביב, קניון מול היום אילת וקניון הקריון קריית ביאליק, באתר שיאומי ישראל ואצל המשווקים המורשים.  

Xiaomi Mi True Wireless Lite: מדובר באוזניות In Ear נטולות חוטים, המציגות עיצוב מוכר, הכולל משטח מגע לטובת שליטה והפעלה באמצעות מחוות נגיעה. ה-Mi True Wireless Lite מציעות 20 שעות האזנה - ארבע שעות האזנה רצופה באמצעות הסוללה המובנית באוזניות, ו-16 שעות האזנה נוספות באמצעות מארז הטעינה הייעודי.

כמו כן, האוזניות כוללות ארבעה זוגות מתאמי סיליקון המסייעים להפחתת רעשים בזמן שימוש, תומכות בקישוריות Bluetooth 5.0, מותאמות לפעולה עם מכשירי iOS ואנדרואיד, ומצוידות בתמיכה במקודדי SBC ו-AAC. ה-Mi True Wireless Lite מבית שיאומי מגיעות במשקל נמוך במיוחד: 5.8 גרם לאוזניה ו-50 גרם עבור האוזניות והמארז יחד. 

מחיר מומלץ לצרכן: 249 ש"ח 

אוזניות - Xiaomi Mi True Wireless Lite (צילום: יח''צ שיאומי)
אוזניות - Xiaomi Mi True Wireless Lite (צילום: יח''צ שיאומי)

Xiaomi Mi Dual Mode Wireless Mouse Silent Edition: העכבר החדש מצויד בגלגלת ומקשים בעלי מנגנון ייחודי המאפשר שימוש ללא יצירת רעשי שימוש, בהשוואה לעכברים סטנדרטיים. העכבר כולל מקשי צד עבור מעבר בין עמודי הדפדפן, ומסוגל להתחבר לשני מחשבים בו-זמנית. 

כמו כן, ה-Mi Dual Mode Wireless Mouse Silent Edition תומך בקישוריות בלוטות' 4.2 מסוג BLE וכן בחיבור RF בתדר 2.4GHz, מגיע במשקל של פחות מ-100 גרם ופועל באמצעות זוג סוללות AAA (מספיקות לכ-12 חודשי עבודה רצופים). העכבר החדש כולל תמיכה ברגישות סריקה של עד 1300DPI.

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ש"ח

עכבר אלחוטי של שיאומי - Xiaomi Mi Dual Mode Wireless Mouse Silent Edition (צילום: יח''צ שיאומי)
עכבר אלחוטי של שיאומי - Xiaomi Mi Dual Mode Wireless Mouse Silent Edition (צילום: יח''צ שיאומי)

Xiaomi Mi Electric Shaver S500: מדובר במכונת גילוח מגיעה בעיצוב מינימליסטי ויוקרתי, עם ראשי גילוח "צפים" המסוגלים להתכוונן למתאר הפנים של המשתמש ב-360 מעלות. היא מסוגלת לקצוץ זיפי שיער בגבהים שונים, היא ניתנת לשטיפה ועמידה בפני מים בתקן IPX7, והיא כוללת נורות חיווי LED שמציגות התראות שונות: מהירות (גבוהה או רגילה), תזכורות לניקוי, מצב נסיעה ומסך המציג את מצב הסוללה.

כמו כן, ה-Mi Electric Shaver S500 נטענת באמצעות שקע USB Type-C סטנדרטי, והיא מאפשרת 60 דקות גילוח רצופות לאחר 120 דקות טעינה. עבור גילוח בודד, יספיקו 5 דקות טעינה בלבד. מכונת הגילוח של שיאומי עברה אישור מכון צומת ומתאימה גם לקהל המסורתי. 

מחיר מומלץ לצרכן: 249 ש"ח

מכונת גילוח של שיאומי - Mi Electric Shaver S500 (צילום: יח''צ שיאומי)
מכונת גילוח של שיאומי - Mi Electric Shaver S500 (צילום: יח''צ שיאומי)

במיוחד עכשיו, שומרים על קשר עם היקרים לנו:

הכירו את ה- BASIC SMARTPHONE

טלפון חכם קל, פשוט ונוח לתפעול, עם כל מה שאתם צריכים כדי לשמור על קשר הדוק ורציף עם היקרים לכם. מסך גדול וברור, ממשק תפעול נוח בעברית, ממשק WhatsApp ייעודי, שיחות ועידה בוידאו – גם ב- ZOOM עם ממשק בעברית, שיתוף תמונות, יכולות ניטור מרחוק ועוד -  במחיר משתלם במיוחד.

חברת רונלייט הציגה את ה- BASIC  SMARTPHONE 2020, טלפון חכם מותאם לאוכלוסיית הגיל השלישי ולאלו המעוניינים בפתרון פשוט ונוח לתפעול, הכולל את כל התכונות החיוניות של טלפון חכם והרבה יותר, עם ממשק נוח וידידותי לשימוש, במיוחד עבור מי שלעתים מתקשה באימוץ טכנולוגיה חדשה. במסגרת השקת ה- BASIC SMARTPHONE, תינתן למשתמשים גישה חינם למשך 60 יום למערכת ניהול וניטור מתקדמת לבני המשפחה, באמצעותה יוכלו לעקוב מרחוק אחר מצב המכשיר (סוללה, קליטה, שמע) ואיכון המכשיר. 

ב- BASIC SMARTPHONE, שפותח בשיתוף חברת הסטארטאפ הישראלית E2C, המתמחה בפתרונות תוכנה לגיל השלישי, ניתן למצוא תצוגה גדולה וברורה במיוחד, על גבי מסך מגע איכותי בגודל 6.5", תמיכה מלאה בלמעלה מ- 20 שפות, ומגוון תכונות וכלים ייחודיים, שפותחו במיוחד כדי לאפשר ליקרים לנו לשמור על קשר רציף וחזותי עם בני המשפחה והחברים.

BASIC SMARTPHONE (צילום: יח''צ)
BASIC SMARTPHONE (צילום: יח''צ)

ניתן להשיג את המכשיר אצל המשווקים המורשים ובאתר חברת רונלייט.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,199 ש"ח, עם אחיות מלאה לשנתיים של חברת רונלייט