כמעט 40% מהישראלים שהורידו את "המגן 2" - בחרו להסיר אותה

שבוע עבר מאז השקת "המגן 2", שלוותה בקמפיין תקשורתי רחב, מתברר כי חלק גדול מהישראלים שבחרו להוריד את האפליקציה - החליטו להסיר אותה במהרה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין

מהנתונים עולה, כי 44,098 משתמשים התקינו את היישומון אולם 17,079 מהם מיהרו להסיר אותו. עוד עולה כי המדינה השקיעה בשיווק היישומון כארבעה 4 מיליון שקלים לטובת שיווק היישומון בדיגיטל, מתוכם שלושה מיליון שקלים לקמפיין הורדת האפקליציה (תשלום לפי הורדות). בנוסף השוקע סכום של 1.6 מיליון שקלים לטובת פרסום בטלוויזיה, כולל עלות הפקה.

תגיות:
משרד הבריאות
/
צבי האוזר
/
קורונה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף