חברת LG ישראל ורונלייט, יבואנית LG מובייל בישראל, השיקו היום (שלישי) את מכשיר הדגל החדש LG VELVET בגרסת ה- 4G. העיצוב החדש של המכשיר מאופיין בקווים נקיים, פינות מעוגלות, סימטריה של השוליים הקדמיים והאחוריים – הכל בשפה עיצובית תלת-ממדית השואבת השראה מעולמות הטבע. כאמור, השפה העיצובית הזאת מספקת ל-LG VELVET משיכה חזותית - לצד נוחות אחיזה בכף היד.

כמו כן, אי אפשר להחמיץ את העיצוב הדק של המכשיר – 7.9 מ"מ בלבד, המתאפשר בזכות השימוש בצג P-OLED FullVision display cinematic, בגודל 6.8 אינץ' ומשלב מנגנון אבטחה ביומטרי על גבי המסך. המכשיר קל במיוחד ומשקלו 180 גרם בלבד והעיבוד במכשיר מבוצע על ידי ערכת שבבים Qualcomm Snapdragon 845 ומגיע עם תמיכה בסים-כפול (DUAL SIM). עוד ציינו בחברה כי "על אף העיצוב היוקרתי והאלגנטי – המכשיר עמיד ביותר ועומד בתקן IP68 וכן נבדק ב-14 מבחני קשיחות של התקינה הצבאית האמריקאית כמו בוץ, אבק, מים, טמפרטורה ועוד".

המכשיר חוויות צפייה אידיאלית במובייל וגיימינג באמצעות מסך P-OLED Cinematic FullVision נוח לאחיזה בגודל 6.8 אינץ', בעל יחס רוחב – גובה של 20.5:9. בנוסף, כדי לצמצם את מספר הנגיעות השגויות במסך, פיתחה LG את האלגוריתם Grip Suppression שמבחין בין נגיעות מכוונות במסך לבין נגיעות שגויות שהמשתמש לא התכוון לבצע. ה-VELVET צויד גם ברמקולים סטריאופוניים, בהם שולב מנוע הקול התלת-ממדי של LG המפיק צלילים איכותיים ומפורטים באמצעות בינה מלאכותית. בחברה ויתרו על הטרנד החדש של ביטול שקע האוזניות, ודאגו לכלול את השקע הסטנדרטי, שכמעט ונעלם מהמכשירים בימים אלה.

LG VELVET (צילום: יח''צ)
LG VELVET (צילום: יח''צ)

כמו כן, ה-LG VELVET מספק פתרונות מתקדמים בתחום התמונות באמצעות ה-LG Creator's Kit שמנצל באופן מקסימלי את מצלמת ה-48MP המרכזית של המכשיר, את העדשות האיכותיות ואת התוכנה הייחודית של המצלמה. המכשיר עושה שימוש בשני מיקרופונים בעלי רגישות גבוהה על מנת ללכוד אפילו את הצלילים החלשים ביותר, ומערכת המכשיר מאפשרת למשתמשים להקליט וידיאו ברור ואיכותי – גם כשהצילום מתבצע תוך כדי תנועה, וכמובן מנוע ה- Portrait  הדואג לצלם תמונות עם אובייקט מודגש ומובלט.

בנוסף, המכשיר כולל סוללה עוצמתית 4,300 mAh, הכוללת מנגנון בינה מלאכותית לטיוב השימוש וניצול מקסימלי של הסוללה וכן יכולות טעינה אלחוטית – לטעינה אלגנטית נטולת כבלים. הוא תומך גם בחיבור מסך נוסף, המאפשר עבודה על שניים במקביל, ותומך גם בעטי סטילוס. 

המכשיר זמין בצבעים: ורוד-זהב ("אשליית שקיעה"), כסף, לבן וטיטניום.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,299 ש"ח, והוא כולל שנתיים אחריות.