סמסונג קיימה היום (רביעי) אחר הצהריים את אירוע Galaxy Unpacked הווירטואלי הראשון בתולדותיה, שהועבר בשידור חי מקוריאה, ובמהלכו הוצגו חמישה מכשירים חדשים, המשתלבים באופן חלק כדי להעניק יכולות לצרכנים המנווטים בעולם המשתנה במהירות: Galaxy Note20 ו-Galaxy Note20 Ultra, סדרת Note העוצמתית ביותר עד כה; Tab S7 ו-S7+‎, טאבלטים רב-תכליתיים עבור פרודוקטיביות ויצירתיות; Galaxy Watch3, שעון חכם מתקדם ביחד עם תכונות בריאות מתקדמות; Galaxy Buds Live, אוזניות אופנתיות וארגונומיות עם איכות צליל מדהימה; וכן Galaxy Z Fold2, הטלפון החכם המתקפל של הדור הבא עם שכלולים משופרים.

 "כיום אנחנו מסתמכים על טכנולוגיה במידה חסרת תקדים. זו הדרך שבה אנחנו נשארים מחוברים כשאנחנו מנווטים באתגרים היוצאים מן הכלל שאנחנו ניצבים בפניהם בעולם," אמר בתחילת האירוע ד"ר ט.מ. רו, נשיא וראש חטיבת התקשורת הניידת בחברה, "הטכנולוגיה מוכרחה להפוך את החיים לקלים יותר, ולא למורכבים יותר. לכן הצגנו חמישה מכשירים עוצמתיים חדשים. מכשירים אלה בפני עצמם הם כלים רבי עוצמה שיסייעו לך לעבוד ולשחק בצורה הטובה ביותר. ביחד, כחלק מהמערכת האקולוגית של Galaxy, הם פועלים ביחד בצורה חלקה כדי לאפשר לך להקדיש את זמנך למה שחשוב יותר מכל".

השינויים העיקריים בין דגמי הנוט 20 לקודמיהם, הם הגדלת הסוללה והמסך ושיפור המצלמות. דגם הנוט 20 יגיע עם מסך 6.7 אינץ' וסוללה של 4,300 מיליאמפר, כשגרסת האולטרה תגיע עם מסך ברזולוציית 6.9 אינץ' וסוללת 4,500 מיליאמפר. בסמסונג ציינו כי כי בדגם האולטרה יש מסך חדש עם קצב רענון של 120 הרץ וטעינה "סופר מהירה" שמאפשרת להטעין 50% מהסוללה בתוך פחות מ-30 דקות. כמו כן, העט המצורף יהיה מדויק יותר וניתן באמצעות תנועות של העט באוויר לבצע פעולות על המכשיר כמו חזרה למסך הבית או ביצוע צילום מסך. 

המכשירים יחלו להימכר בישראל ב-20 באוגוסט, כשהזמנות מוקדמות יחלו היום בשעה 19:00, בכמה חנויות. סאני תקשורת, יבואנית סמסונג, מציעה מכירה מוקדמת של המכשיר ברשת חנויות סמסונג ובאתר. עלות ההרשמה למכירה המוקדמת היא 99 ש"ח. רוכשי המכשירים יהנו מאחריות רשמית לשלוש שנים, והלקוחות הראשונים שירשמו למכירה המוקדמת ייהנו מהמכשיר, ולצידו אוזניות BUDS LIVE Galaxy בשווי 699 שקלים.

ברשת דינמיקה, יבואנית רשמית, יציעו את המכשיר בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ, בסניפים באילת ובאתר. עוד נמסר, כי הלקוחות הראשונים שיירשמו במסגרת ההזמנה המוקדמת ייהנו מהמכשיר החדש ראשונים לפני כולם ויקבלו את אוזניות Galaxy Buds Live החדשות בשווי 699 שקלים.

רשת "בסט מובייל" החלה במכירה המוקדמת של סדרת המכשירים, במסגרתה תציע הרשת אוזניות גלאקסי באדס לייב, זרוע לרכב ומשטח טעינה מהיר בשווי 999 ש"ח, בתשלום מקדמה של 99 ש"ח.

בחברת פלאפון מציעים את המכשירים במכירה מוקדמת, כאשר 500 הראשונים יקבלו במתנה אוזניות גלאקסי באדס לייב בשווי 699 ש"ח. כמו כן, כל הרוכשים את המכשיר יקבלו חמש שנות אחריות, ואפשרות לטרייד אין עד שווי של אלפיים שקל תמורת המכשיר הישן, ושליחת המכשיר בחינם עד הבית לרוכשים באתר.

גלקסי נוט 20 (צילום: יח''צ)
גלקסי נוט 20 (צילום: יח''צ)

לצד מכשירי הנוט, סמסונג השיקה את ה-Galaxy Z Fold2 החדש, הדור השני של המכשיר המתקפל של החברה. בדומה לדגם הקודם, גם ה-Fold2 הוא טאבלט שנסגר כמו מחברת לגודל של סמארטאפון. בין החידושים, מסכים גדולים יותר עם שוליים צרים יותר, מסך חיצוני של 6.2 אינץ' ומסך ראשי בגודל 7.6 אינץ'. גם העיצוב דקיק, אלגנטי ומסורבל פחות מוקדמו.

בהמשך האירוע הוצג Galaxy Watch3, שעון חכם מתקדם עם תכונות בריאות מתקדמות. בסמסונג הגדירו את השעון כ"שותף של הדור הבא לניהול השגרה, עמידה בהצלחה ביעדי הכושר שלך ולקיחת אחריות על הבריאות". מבחינה עיצובית, הוא כולל גרסה דקה יותר של המסגרת המסתובבת הפופולרית, הזכורה מהדורות הקודמים, כך הוא מקבל מראה של שעון יוקרתי ונוח לשימוש לאורך היום. 

כמו כן, הוא כולל פיצ'רים שונים בתחום הבריאות, המאפשרים בין היתר מדידה של רוויית החמצן בדם, ואק"ג. המשתמש יוכל להגדיר משתמשים שיקבלו עדכון במידה וחלה צניחה בסימנים החיוניים שלך.

 Galaxy Watch3 (צילום: יח''צ)
Galaxy Watch3 (צילום: יח''צ)

עוד הושקו באירוע - Galaxy Buds Live, אוזניות אופנתיות וארגונומיות חדשות, שיוצאות חודשים ספורים אחרי השקת ה-Galaxy Buds פלוס. לאוזניות החדשות צורה מוזרה (מזכירה מעט שעועית) ובפנים מחכה ספיקר בגודל 12 מ”מ, שאמור גם לספק באס וצלילים יותר עשירים. למרבה ההפתעה, האוזניות מגיעות ללא גומיות להחלפה, אלא רק עם “כנפיים” קטנות שאמורות לוודא שהן לא יפלו מהאוזניים שלכם. לטענת סמסונג, העיצוב הקצת משונה של ה-Buds Live דווקא אמור להתאים בדיוק למבנה האוזניים, ולהיות נוח גם למשך כל היום.

Galaxy Buds Live (צילום: יח''צ)
Galaxy Buds Live (צילום: יח''צ)

האוזניות מצוידות במנגנון ביטול רעשים אקטיבי (ANC) כאשר אתם תוכלו להחליט כמה צלילים מהעולם החיצון תרצו בכל זאת לשמוע. סמסונג מתגאה במערך המיקרופונים, עד כדי כך, שהיא טוענת שאתם יכולים להקליט איתו סאונד לסרטונים שלכם כאשר האוזניות יתפקדו על תקן מיקרופון אלחוטי. כאמור, בסמסונג מבטיחים שתוכלו להאזין ב-Buds Live ברצף במשך 6 שעות, כאשר הקייס המטעין יספק לכם עוד 15 שעות האזנה, ושעה שלמה של האזנה בתוך 5 דקות טעינה.

עוד הושקו במהלך האירוע: הטאבלטים Galaxy Tab S7 ו-S7+‎, המשלבים את העוצמה של מחשב, את הגמישות של טאבלט ואת הקישוריות של טלפון חכם. הם אמורים להתחרות בדגמי האייפד פרו של אפל.