דייסון השיקו היום (שני) בישראל את Dyson Corrale , מחליק השיער היחיד עם טכנולוגיית הפלטות הגמישות. מחליק השיער בעל פטנט ייחודי של פלטות גמישות, המבטיח איסוף טוב יותר של השיער בזמן פעולת ההחלקה. לעיצוב מתקדם במחצית מהנזק לשיער. כאמור, מדובר במחליק הראשון והיחיד עם טכנולוגיית פלטות גמישות פורצת דרך, המספק עיצוב מתקדם יותר והגנה על השיער בהשוואה למחליקי שיער רגילים.

הייתרון של הפלטות הוא יכולתן להפעיל חום ומתח אחידים לכל אורך השיער - בכל משיכה של המחליק – ולגרום לפעולת החלקה מהירה ומדויקת יותר תוך הפחתת ההסתמכות על חום. כמו כן, למחליק יש שלושה מצבי הגדרת חום מדויקים, המאפשרים להתאים את עוצמת החום לסוג השיער ולסגנון העיצוב הרצוי. בחברה מציינים כי הדבר, באמצעות בשילוב עם השליטה המוגברת שמספקות הפלטות הגמישות, מאפשר עיצוב בטמפרטורות נמוכות מבלי להתפשר על התוצאות.

בדומה למייבש השיערDyson Supersonic  , ולמעצב שיערDyson AirwrapTM , מחליק השיער Dyson CorraleTM כולל טכנולוגיית בקרת חום חכמה. בעזרת חיישן פלטינה, הטמפרטורה נמדדת 100 פעמים בשנייה. טכנולוגיה זו מתקשרת עם מיקרו מעבד אשר שולט במערכת החימום שמספקת חום מדויק ואמין.

עוד ציינו בדייסון כי המכשיר האלחוטי עומד בתקני טיסה וכי ניתן לארוז אותו עם כבודת היד העולה למטוס. המחליק נטען לטעינה מלאה תוך 70 דקות ומספק עד 30 דקות של עיצוב אלחוטי.

מחיר: 2,290 שקלים.
מחיר השקה מיוחד 2190 ₪ ,  עד סוף ספטמבר.

ניתן להשיג אצל היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, לרכישה באתר www.dyson.co.il, בסניפים נבחרים ברשת אפריל, א.ל.מ , סופר פארם ובדיוטי פרי טאצ' איט. שנתיים אחריות ושירות VIP בבית הלקוח.