שירות הסטרימינג Yandex Music הכריז על מספר עדכונים חדשים בפלטפורמה, אשר מתכתבים עם רוח התקופה. בין היתר, בשיתוף פעולה עם Yandex.Travel, החברה ערכה סקר בנוגע ליעדים בעולם אליו מטיילים ירצו לבקר כאשר יוסרו ההגבלות. בין הערים שעלו בסקר - פריז, ברלין, מדריד, רומא ותל אביב. הערים הללו היוו השראה ליצירת פלייליסטים עם שירים בשפת היעד, מוזיקה המוקדשת לעיר וכמובן גם רצועות פופולריות במדינה.

תל אביב, אשר נמצאת גם היא בין היעדים הנחשקים, מציעה פלייליסט המורכב ממיטב האומנים בהם נטע, לולה מארש ויובל דיין, לצד שלל שירים מגוונים על עיר האורות.  

בתוך כך, ביאנדקס מיוזיק מעדכנת את פיצ'ר התחנות - Stations – פיצ'ר התחנות אשר משמש כתחנת רדיו עם שירים אהובים בלבד, מציע זרם מתמשך של המלצות בהתאמה אישית לכל אירוע. ניתן לבחור מצב רוח, ז'אנר או פעילות וליצור תחנה ייחודית. מעתה, המאזין יוכל להריץ שיר קדימה או אחורה, לפי רצונו של המאזין- דבר שלא היה זמין עד כה בפיצ'ר.

כמו כן, לאחרונה השיקה Yandex Music את ערוץ הפודקאסטים למאזינים בעברית, אשר מאפשרת לכל בעל פודקאסט בישראל להוסיף את הערוץ שלו באופן עצמי, בקלות ובמהירות ולהיחשף לעוד מיליוני משתמשים ברחבי העולם. "עושים הסטוריה", אחד הפודקאסטים המובילים והגדולים בישראל של הפודקאסטר רן לוי שולב בשירות.