הפיתוח הישראלי ממשיך לצמוח: Waze, הפלטפורמה בה אנשים וטכנולוגיה נפגשים כדי לפתור בעיות תחבורה, הודיעה היום (רביעי) על האפשרות החדשה שתפתח עבור משתמשיה: היכולת לשמור נסיעה מתוכננת לאפליקציה במכשיר הנייד שלהם, ישירות מתוך המפה החיה של Waze. מיליוני המשתמשים באפליקציה, אשר צופים מדי חודש בנתונים בזמן אמת שמציגה המפה החיה, יוכלו כעת לשמור את מסלול הטיול שלהם ישירות באפליקציית Waze במכשירי האנדרואיד או iOS שלהם, בלחיצה אחת.

אפשרות זו מספק חוויה חלקה יותר בפלטפורמות, ומפשט את תהליך תכנון הנסיעה, על ידי מציאת המסלול הטוב ביותר והזמן המתאים ביותר לתחילת הנסיעה, עוד לפני שנכנסים לרכב. כמו כן, יקבלו המשתמשים התראות תזכורת לקראת העזיבה המתוכננת על בסיס תעבורה בזמן אמת, תוך יכולת הפעלה מהירה של מערכת הניווט.

פקקים בחגים (צילום: פלאש 90)
פקקים בחגים (צילום: פלאש 90)

"אנו יודעים שמספר עצום של משתמשים מבקרים במפה החיה של Waze מדי חודש כדי לבדוק עומסי תנועה בזמן אמת ואת תנאי הדרך", אמרה יעל שוורצברג, מנהלת מוצר ב Waze. "אנו שמחים לפשט כעת את החוויה שלהם ולהיות פלטפורמת הניווט הראשונה שמביאה את הנסיעה המתוכננת שלהם ישירות לאפליקציה במכשיר הנייד שלהם בלחיצת כפתור".

עוד הוסיפה שוורצברג: "כשאנשים רבים תקועים מול המחשבים בבתים שלהם כתוצאה מהתפרצות נגיף הקורונה, אנחנו מאפשרים להם להפיק את המירב מהמצב החדש הזה, ולצאת לדרך באופן הקל ביותר בזמן הנכון”. על מנת להשתמש בפונקציה הזו, המשתמשים יכולים לבקר ב-waze.com/livemap ולהזין את המסלול ואת זמן ההגעה הרצוי. לאחר מכן, עליהם רק להקיש על האפשרות "שמור באפליקציה", והנסיעה המתוכננת תופיע באפליקציית ה-Waze שלהם.