המחיר לא קובע: מודה שהייתי קצת סקפטית כשקיבלתי לידי את ה-JLab Go Air, אוזניות ה-True Wireless החדשות מבית JLab - בעיקר בגלל תג המחיר הנמוך שלהן - 189 שקלים. הן הפתיעו אותי מכמה סיבות, בהן העובדה שמדובר באחד מזוגות האוזניות הקלים ביותר שניסיתי. הן מגיעות בקייס מוקטן בעיצוב מעוגל, המספק 15 שעות האזנה, ונכנס בקלות גם לתיק קטן. אל חלקו התחתון של הכיסוי מחובר כבל USB קצר, הפותר את הצורך הקבוע בחיפוש אחר כבל מתאים (בואו נודה בזה - לכבלים יש תמיד נטייה להיעלם בדיוק בזמן שצריכים אותם).

האוזניות קטנות ונוחות לשימוש לאורך זמן גם באוזניים קטנות. הן מספקות חמש שעות האזנה, כאשר ביחד עם הכיסוי - ניתן להשתמש בהן במשך 20 שעות. משך הטעינה של האוזניות עומד על כשעה וחצי, כאשר 15 דקות יעניקו כשעה של שימוש.

מרבית אוזניות ה-True Wireless שניסיתי הפסיקו לפעול ברגע שהוצאתי אחת מהן מהאוזן, כך שלא ניתן היה להשתמש רק באחת מהן. מצד אחד - מדובר בדבר יעיל, אך מצד שני - הוא עלול מעט לעצבן כאשר מנסים לנהל שיחה, או להאזין למוזיקה או לרדיו ולהישאר עם קשב חלקי לסביבה. זהו אינו המצב ב-JLab Go Air, שכן כל אחת מהאוזניות יכולה לשמש כיחידה נפרדת לניהול שיחות עם קישור יציב וחלק ביניהן. כמו כן, הן מצוידות במיקרופון מובנה המאפשר לנהל שיחות טלפון באיכות גבוהה. מדובר באחד המיקרופונים היותר טובים שיצא לי להתנסות בהם - והצלחתי לנהל מספר רב של שיחות ממושכות מבלי להיתקל בתלונות של הצד השני, או לחוות קשיים שונים בעצמי.

אוזניות JLab Go Air (צילום: יח''צ)
אוזניות JLab Go Air (צילום: יח''צ)

האוזניות מתחילות לפעול באופן אוטומטי כאשר מוציאים אותן מהכיסוי. מדובר פיצ'ר נוסף ומועיל למדי בעיני, שכן לא פעם אני מוציאה את האוזניות כאשר הטלפון לא נמצא ביד שלי, וכך אני יכולה להאזין למוזיקה, או לפודקסט האהוב עלי מיד. חשוב להדגיש שהן ממשיכות לנגן מאותה הנקודה בה הפסקתם בפעם האחרונה, באפליקציה האחרונה בה השתמשתם.

פיצ'ר נוסף שאהבתי באוזניות הוא העובדה בלחיצה קלה על גב האוזנייה, ניתן לבחור מבין שלושה מצבי סאונד, ללא צורך בשימוש באפליקציה. כל אחד מהמצבים מתאים לסוגי מוזיקה שונים: מצב Signature מתאים לכל סוגי המוזיקה כולל פופ, רוק, אלקטרוני ועוד. מצב Balanced מתאים למוזיקה קלאסית. מצב Bass Boost מתאים להיפ הופ, ראפ ואלקטרוני.

ההפתעה הכי גדולה היתה בתג המחיר של האוזניות - 189 שקלים בלבד. מדובר במחיר נמוך בהרבה משל אוזניות טרו ווירלס של מותגים אחרים, שיכולות להגיע לאלף שקלים ואף יותר מזה. איכות ההאזנה והשימוש שלהן יכולה לתת פייט רציני לאוזניות יקרות בהרבה.