קבוצת ח.י,  הנציגה הרשמית  של חברת HMD Global, יצרנית מכשירי הסלולר של Nokia הכריזה היום (שלישי) על תחילת השיווק בישראל של המכשיר החדש - Nokia 8.3 5G.המכשיר ישווק אצל חלק מהמפעילות הסלולריות , רשתות השיווק, אתרי סחר וחנויות הסלולר, כאשר מחירו יעמוד על 2,299 ש"ח. כמו כן, בחברה מאפשרים לרוכשים להתנסות במוצר ולהחזירו במידה ויתחרטו, תוך קבלת זיכוי מלא, עד 30 יום מתאריך הרכישה.

כאמור, המכשיר החדש מבית נוקיה מריץ מערכת הפעלה אנדרואיד נקייה גרסה 10, עם הכנה לגרסה 11, והוא מתהדר ברמות אבטחה, מהירות וחדשנות הגבוהות בשוק. כמו כן, הוא תומך בכיסוי הגבוה ביותר בשוק של תדרי 5G. הוא מצויד במערך צילום מרובע, כאשר עדשת הצילום ZEISS Cinema המוצגת כאן לראשונה, אפליקציית העריכה הכלולה במכשיר וטכנולוגיית הקלטת הסאונד OZO audio הופכות את Nokia 8.3 5G לסמארטפון האידיאלי עבור יוצרים. כך,Nokia 8.3 5G מאפשר צילום מקצועני והפיכת כל סרטון וידאו למרשים במיוחד, תוך שימוש באפקטים קולנועיים.

כמו כן, ה-Nokia 8.3 5G מתהדר במסך ה-PureDisplay הגדול ביותר בטלפוני נוקיה עד היום - מסך 6.81 אינץ' מקצה לקצה, העובד בטכנולוגיית PureDisplay, המכשיר מצויד במנוע בינה מלאכותית של Qualcomm שנועד לספק חווית בינה מלאכותית אינטואיטיבית. טכנולוגיה זו מספקת איכות HDR סוחפת ועיבוד צבעים מדהים בצריכת מדיה בסטרימינג, בתמונות, בסרטונים, במשחקים ואפילו בתוכן שזמין רק בטווח הדינמי הסטנדרטי (SDR).

המכשיר מגיע בעיצוב "לילה קוטבי" וגבו נוצר בטכנולוגיית עיצוב מתכת בתבנית המחזירה אור ומאפשרת לצבעים להתערבב כך שיזכירו את הצבע של הזוהר הצפוני. בנוסף, על גב המכשיר ישנו ציפוי זכוכית מיוחד לעמידות מפני פגיעות. Nokia 8.3 5G מציג שילוב של כפתור ההפעלה עם חיישן טביעת אצבע וכך מספק דרך חלקה יותר לקבל גישה לטלפון.

נוקיה - Nokia 8.3 5G (צילום: יח''צ)
נוקיה - Nokia 8.3 5G (צילום: יח''צ)

בחברה מתחייבים כי המכשיר צפוי להמשיך ולהשתפר, זאת בזכות התחייבות לעדכוני מערכת ההפעלה במשך שנתיים ועדכוני אבטחה חודשיים במשך שלוש שנים. זאת לצד חבילת אפליקציות גוגל האהובות המגיעה עם המכשיר.

המכשיר צפוי להגיע מחר לחנויות, כאשר מחירו יעמוד על 2,299 ש"ח