לא סתם לשמוע מוזיקה: חברת אודיו פרו (Audio Pro), המתמחה בפתרונות סאונד לבית ולעסקים, השיקה בחודשים האחרונים את פעילותה הרשמית בישראל, באמצעות נציגתה הרשמית, חברת TR אלקטרו סטריאו. במסגרת ההשקה בישראל כבר זמינים לרכישה מגוון מוצרי החברה, הכוללים רמקולים מתקדמים ומעוצבים לשימוש ביתי.

סאונד מתקדם, עיצוב מלא סטייל

מגוון הרמקולים הבייתים של אודיו פרו מתאימים לשימוש בכל חדר בבית, עם אפשריות האזנה ממגוון מקורות שמע באמצעות חיבור WiFi ו-Bluetooth קלים ופשוטים ובעזרת אפליקציה ייעודית, המאפשרת שליטה מלאה על הרמקולים או באמצעות AirPlay למשתמשי מכשירי Apple.

דגמי החברה כוללים תאימות מלאה למגוון שירותי המוסיקה הפופולאריים, ביניהם Spotify, Deezer ועוד, הם מציעים מגוון מצבי שמע מתקדמים ואפשרויות התאמה אישית במסגרתן יוכלו המשתמשים להגדיר כל מוצר כרמקול סטריאו עצמאי או כזוג רמקולים (שמאל וימין) במצב סטריאו מתקדם. תפעול הרמקולים של Audio Pro הוא קל ונוח וכולל מגוון אפשרויות להתאמה אישית, ישירות מכפתורי הבקרה הממוקמים על גבי הרמקול עצמו, להנאה מושלמת ממוסיקה בלחיצת כפתור, יצירת רשימות השמעה של שירים, פודקאסטים, תחנות רדיו מקוונות ועוד.

הרמקולים של אודיו פרו (A-26) (צילום: יח''צ)
הרמקולים של אודיו פרו (A-26) (צילום: יח''צ)

לסקירה קיבלנו את מערכת השמע Audio Pro A26 מערכת שמע סטריאו המורכבת מרמקולים שולחניים המציעים חוויות סאונד איכותית – כזו העולה על סאונד המופק ממקרן קול, הודות לחלוקה והפצה חכמה יותר של הסאונד בעזרת זוג רמקולי סטריאו.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 2,499 ש"ח.

בנוסף לרמקולים מציעה החברה גם אפשרות ליצירת מערכת שמע, באמצעות חיבור כל רמקול מוגבר, מכשיר רדיו או רסיבר אל נגן ה- Multi Room של Audio Pro והפיכתו לאלחוטי באמצעות נגן Link 1.

מאיפה הם באו?

חברת Audio Pro נוסדה בשנת 1978 בשוודיה כחברה המתמחה בייצור רמקולים מוגברים ייחודיים. קו המוצרים של החברה כוללת מגוון רמקולים בעיצובים מקוריים, השואבים השראה מהאסתטיקה הסקנדינבית ומתאימים לכל חדר בבית, במשרד או בעסק. לאורך השנים רשמה החברה שורת פטנטים אשר ביססו את מעמדה בחזית של עולם הסאונד הבינלאומי.

חברת TR אלקטרו סטריאו, הנציגה הרשמית של Audio Pro בישראל, הוקמה בשנת 1986, והיא הקבוצה הגדולה בישראל לייבוא, שיווק והפצה של מוצרי אודיו, וידאו, שליטה וחשמל חכם. החברה פועלת במספר קטגוריות עיקריות: מוצרי אודיו ווידאו, מערכות DJ, מוצרים להתקנות מיוחדות, מערכות בית חכם ואביזרים נלווים.

יוסי בן יהושע, מנכ"ל ומייסד TR אלקטרו סטריאו: "אנו שמחים במיוחד לצרף את הדור הבא של הרמקולים אל מגוון המוצרים העשיר של TR ובטוחים שהקהל הישראלי, שידוע בחיבתו לחדשנות ועיצוב מוקפד, ייהנה מהבשורה. עם ניסיון של למעלה מארבעה עשורים בייצור רמקולים לצד הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום הסאונד, Audio Pro מציעה פתרונות סאונד המספקים צלילים עמוקים ועשירים ומאפשרים למשתמש לא רק לשמוע את המוזיקה אלא גם להרגיש אותה".