מכשיר ה-Galaxy S20 FE של סמסונג צפוי להגיע לישראל בתחילת חודש נובמבר, זאת כחודש לאחר שהוכרז באירוע וירטואלי. החברה הודיעה על פתיחת המכירה המוקדמת למכשיר החדש, המצויד בין היתר במסך 6.5 אינץ', בסוללת 4,500mAh וכן בתמיכה בטעינה אלחוטית ובטעינה אלחוטית הפוכה. כמו כן, הדגם החדש מגיע עם תמיכה ברשת 5G, הנפרסת בימים אלה בישראל. עם זאת, בחברה ציינו כי התמיכה בדור החמישי לא תהיה זמינה בהתחלה, ותגיע רק בהמשך דרך עדכון תוכנה.

בחלקו הקדמי של המכשיר, ניתן למצוא חור מצלמה בו משולב חיישן צילום 32 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/2.2, עם פיקסל בגודל 0.8 מיקרו-מטר, באיחוד 4 פיקסלים צמודים לפיקסל בודד, שייצור תמונה איכותית יותר בגודל 8 מגה-פיקסל. המכשיר מגיע ברוחב של 74.5 מ"מ, גובה של 159.8 מ"מ, עובי של 8.4 מ"מ ובמשקל של 190 גרם.

סמסונג גלקסי S20FE (צילום: יח''צ)
סמסונג גלקסי S20FE (צילום: יח''צ)

בחלקו האחורי של ה-Galaxy S20 FE, ניתן למצוא מערך צילום משולש, אשר כולל זוג חיישני 12 מגה-פיקסל וחיישן 8 מגה-פיקסל נוסף, שיאפשרו ביצוע זום אופטי של עד פי 3, זום דיגיטלי של עד פי 30 וצילום בזווית רחבה. המצלמה ראשית ברזולוציית 12 מגה פיקסל, המצלמה הרחבה ברזולוציית 12 מגה פיקסל ומצלמת טלפוטו ברזולוציית 8 מגה פיקסל. בסמסונג מציינים כי המטען שיגיע עם המכשיר באריזה יתמוך בטעינה בהספק 15 וואט בלבד.

ה-Galaxy S20 FE זמין כעת במסגרת מכירה מוקדמת, כאשר האספקה תתחיל ככל הנראה ב-1 בנובמבר. המכשיר צפוי להגיע לישראל בארבעה צבעים - אדום, כחול, ורוד וירוק, כשהוא עמיד במים תחת תקן IP68. 

המחיר המומלץ לצרכן הוא 2,849 ש"ח, כאשר הרוכשים הראשונים ייהנו מכיסוי שקוף מקורי למכשיר ומצמיד הכושר Galaxy FIT 2 במתנה