לראשונה בהיסטוריה: ישראל תארח את נציג איראן בגמר אליפות העולם בספורט אלקטרוני, שייערך באילת ב־14־20 בפברואר 2021. המשחקים האזוריים של אליפות העולם בספורט אלקטרוני החלו בארגון הוועד המארגן בישראל (מכבי תנועה עולמית והעמותה לגיימינג תחרותי). בתחרות צפו עד כה מיליוני אנשים מכל העולם, בשידור שמנוהל מישראל בהשתתפותם של יותר מעשרת אלפים שחקנים מ־60 מדינות.

עד כה התקיימו משחקים באפריקה, אירופה, ואסיה. ארה"ב, שזכתה במקום הראשון בתחרות ה־Tekken בצפון אמריקה ואיראן שניצחה בתחרות ה־PES של מרכז אסיה ייפגשו בגמר, שיתקיים בפברואר באילת שנבחרה כעיר המארחת, במתכונת קורונה מצומצמת.

יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי בישראל עידו ברוש מסר כי הוא "גאה ונרגש לראות את מדינת ישראל והעיר אילת מובילה את אירוח אחת מתחרויות הגיימינג הגדולות בעולם. כעמותה לגיימינג תחרותי והארגון שמייצג את השחקנים המקצועיים בישראל, חשוב לנו לקדם את ישראל כבמה תחרותית עולמית של הענף".

סגן וממלא מקום ראש העיר אילת אלי לנקרי הוסיף: "אנחנו נרגשים לקראת אליפות 2020 ומצפים בכיליון עיניים לאליפות העולם במתכונת הגדולה שתתקיים בעירנו היפה בשנת 2021. בהתאם למסורת, האירועים באילת יהיו בלתי נשכחים ונשמח לארח את נציג איראן ואת נציגי כל המשלחות כמיטב המסורת".