מכשיר הפרימיום החדש של שיאומי, ה־Mi T10 Pro, מציג חוויית צפייה חלקה עם קצב רענון מסך גבוה במיוחד, סוללה עוצמתית, מעבד חזק ותמיכה בדור 5. הטלפון החדש נעים לעין ולמגע, העיצוב שלו חלק ופשוט מאוד ולמרות שהוא גדול יחסית עם מסך 6.67 אינץ' התחושה היא שהוא עדיין קליל ביד והאחיזה בו נוחה מאוד.

על הצג מגנה זכוכית Gorilla Glass 5, והוא מגיע ברזולוציית Full HD Plus 1080p, עם תמיכה בבהירות מקסימלית של 500nits ובתקן HDR10. זכוכית ההגנה המתקדמת מגנה גם על החלק האחורי של הטלפון, כשבמרכז נמצאת מסגרת עשויה אלומיניום, עליה מוטמע קורא טביעות אצבע ביומטרי, שעובד בצורה חלקה ומהירה לפתיחה מאובטחת של המכשיר.

הבשורה הגדולה של הטלפון החכם, מעבר לתמיכה ב־G5, הוא מסך 144 הרץ עם תמיכה בקצב רענון אדפטיבי, שמגביר בצורה מורגשת את חוויית הצפייה בתכנים וכמובן במשחקים. קצב הרענון הגבוה מונע טשטושים או אי־בהירות בגלילה במכשיר ונותן תמונה חדה וברורה יותר במשחקים ברשת. למכשיר יש יכולת להתאים אוטומטית את קצב הרענון בהתאם לתוכן המשודר – מ־30 הרץ ועד 144 הרץ, מה שמאפשר חוויית צפייה חלקה וחיסכון בחיי הסוללה.

הפרו מצויד גם במפרט מתקדם, שבראשו מעבד Qualcomm Snapdragon 865 ותמיכה ברשת ה־G5 שתשנה בשנים הקרובים לחלוטין את אופן צריכת המידע שלנו באמצעות המכשירים החכמים, בדגש על הטלפונים הניידים. המעבד החזק, שמאפשר למעשה כל עבודה, מבדיקת הודעות ומסמכים יומיומית ועד עריכת תמונות וסרטוני וידיאו, בשילוב מערך צילום עם חיישן ראשי 108 מגה פיקסל שמציג תמונות וסרטונים איכותיים, וסוללת 5,000 מילי אמפר – כל אלה הופכים את המכשיר החדש של שיאומי לכוח משמעותי ואיכותי בשוק. היבואנית הרשמית למוצרי שיאומי בישראל קבוצת המילטון השיקה את המכשיר במחיר של 2,299 שקל, נמוך מהמחיר בשוק האירופי.