אוזניות ה־On-Ear מדגם PX5 של המותג הבריטי Bowers & Wilkins, מהמובילים בתחום האודיו, הן מהנוחות יותר שניסיתי, שכן אוזניות מהסוג הזה נוטות ללחוץ כאשר מרכיבים משקפיים.

גם אחרי זמן שימוש ממושך הן היו פחות מורגשות על הראש מאשר זוגות דומים. האוזניות פועלות בהתאם לפעולות המשתמש, ועם הסרת האוזניות מאחת האוזניים - המוזיקה מפסיקה באופן אוטומטי. מדובר בפיצ'ר מעולה כאשר נמצאים בסביבת אנשים ולא רוצים לאבד את הנקודה המדויקת שבה נמצאים בפלייליסט או בפודקאסט.

האפליקציה של החברה מאפשר לשלוט ברמת ביטול הרעשים של האוזניות - כאשר כך אפשר להתאים את השימוש בהן למקום שבו נמצאים ולרמת הביטול שלה זקוקים באותו הרגע. פיצ'ר נוסף שאהבתי מאוד הוא האפשרות לשלוט במכשירים המחוברים - האפליקציה מראה לך אילו מכשירים מחוברים לאוזניות ומאפשרת לך לבחור אם הן יישארו מחוברות או יתנתקו מהן. 

בדומה למקבילותיה בשוק, האפליקציה של Bowers & Wilkins מאפשרת למשתמשים לעדכן את גרסת התוכנה של האוזניות שלהם. האפליקציה כוללת גם אפשרות להאזנה לצלילי טבע מרגיעים התורמים לריכוז כמו גשם, ציוצי ציפורים ומפלי מים.

קשת האוזניות עשויה סיבי פחמן ארוגים, המשמשים לרוב לייצור רכבי יוקרה מהירים ועוצמתיים. אלה הופכים את המוצר לעמיד מפני בלאי יומיומי ומעבירים צליל טהור ומשובח בצורה אופטימלית. האוזניות מתחייבות לספק 30 שעות עבודה בטעינה אחת. באופן אישי, הצלחתי להגיע לכ־25 שעות שימוש - והדבר תלוי בעיקר ברמת ביטול הרעשים שבה משתמשים ובמשך השימוש בה. בתוך כך, טעינה מהירה של 15 דקות מאפשרת חמש שעות עבודה נוספות.