זמן קצר אחרי הבלאק פריידי: אפל חשפה היום (שלישי) אוזניות חדשות בשם AirPods Max. מדובר באוזניות קשת אלחוטיות, המתלבשות מעל האוזן, אשר מחירן 549 דולרים. הם ציינו בהודעתם כי אורך חיי הסוללה של האוזניות החדשות עומד על 20 שעות, וכי המכירה המוקדמת תחל היום. עוד נמסר כי הן יגיעו ללקוחות החל מיום שלישי הבא.

החברה ציינה כי האיירפודס מקס עוצבו עם תכונות דומות לאיירפודס פרו, רק שהן מוצבות מעל האוזן של המשתמש. המשמעות היא, כי האוזניות החדשות מציעות תכונות רבות הזמינות כיום בדמי האיירפודס השונים, בהם מצב ביטול רעשים ויכולת התקנה וצימוד למכשיר פשוטים. כמו כן, הם זמינים בחמישה צבעים - בהם כסף, ורוד וירוק. 

באפל הסבירו כי ישנן מספר מחוות ייחודיות לאוזניות, במסגרתן ניתן לחייג ולנתק, וגם לשלוט על עוצמת הווליום ועל ניגון המוזיקה. כמו כן, ניתן להפעיל כך גם את העוזאת הקולית סירי.

כאמור, מדובר בחלק מהניסיון של החברה להרחיב את קו האוזניות האלחוטיות הפופולרי שלה, ששוחרר לראשונה בשנת 2017, והפך מוכר בשל צורתו החיצונית. החברה נקטה בגישה דומה בשנת 2001, כאשר הוציאה אוזניות לבנות לאייפוד, שהפכו כ"כ פופולריות - עד שהוצגו בפרסומות של האייפודים. 

עוד ציינו בחברה כי שירות Apple Fitness+, מנוי הכושר המיוחד של החברה, יושק באופן רשמי ב-14 בדצמבר.