היום פרסמה גוגל, שלה מנוע החיפוש המפורסם בעולם, את רשימות הסיכום לשנת 2020, שחושפות את הנושאים והאנשים שהכי עניינו את הגולשים בישראל ובעולם במגוון קטגוריות. זו השנה ה־20 שבה Google עורכת את הדירוג, והקורונה והשלכותיה מככבות ברשימה. המגיפה העולמית ריכזה את מרבית העניין ברשימת עשרת החיפושים החמים של השנה. הביטוי "קורונה" מדורג במקום הראשון ברשימה ו"משרד הבריאות" במקום השני. אתר החדשות N12, שעלה לאוויר שבועות אחדים לפני הסגר הראשון נמצא במקום השלישי.

השלכות המגיפה באות לידי ביטוי בחיפושים נוספים, בהם WPAD, פרוטוקול אבטחה לעבודה מרחוק, במקום הרביעי, אפליקציית זום, שירות שיחות וידיאו, במקום החמישי ושופרסל אונליין, שירות המשלוחים של שופרסל, במקום השישי. למקום השביעי הגיע "מיי פסטיגל". במקום השמיני נמצאת הסדרה טהרן, לאחר מכן לשכת התעסוקה ואת העשירייה הפותחת סוגרת התוכנית הישרדות.

הקורונה והשלכותיה על חיי היומיום תפסו מקום נרחב גם ברשימת "השאלות המחופשות ביותר". לצד ״איך נדבקים בקורונה?״ (במקום הראשון) ״איך מכינים מסיכה ביתית?״ (במקום השלישי) ו״איך התחילה הקורונה?״ (במקום השביעי), חגיגות המימונה תחת סגר וריחוק חברתי ומשפחתי, הציבו את השאלה ״איך מכינים מופלטה?״ במקום השני ברשימה.

בראש רשימת החיפושים המובילים בפוליטיקה מדורגות הבחירות בישראל. הבחירות בארה"ב העסיקו את הישראלים במיוחד ותפסו לא פחות מארבעה מקומות ברשימה עם: בחירות בארה"ב (במקום השני), תוצאות הבחירות בארה"ב (במקום הרביעי), טראמפ (במקום החמישי) וביידן (במקום השביעי). עוד ברשימה: הסכמי השלום עם איחוד האמירויות (במקום השלישי) ובחריין (במקום השישי). גילה גמליאל ויפעת שאשא ביטון, שכיכבו בכותרות בהקשר של הקורונה תפסו את המקומות השמיני והתשיעי בהתאמה. את הרשימה חותם שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און.