חברת Dell Technologies השיקה את ליין המחשבים העסקי והצרכני החדש שלה, זאת ברקע גידול של כ-30 אחוזים במכירת מחשבים ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. בין היתר, בליין העסקי הושקו הדגמים Precision 5550 & 5750 - תחנות העבודה הניידות הקטנות, הדקות והקלות בעולם עם מערכת בינה מלאכותית Dell Optimizer.

Precision 5550 - מסך 15 אינץ', מערכת בינה מלאכותית כולל מעבדי Intel Core ו-Xeon האחרונים, מעבד גרפי של NVIDIA ו-Optimizer של Dell לדיוק. 

מחיר: החל מ- 8,999 ש"ח.

 Precision 5750 - תחנת העבודה הניידת הדקה והקלה הראשונה בגודל 17 אינץ' החכמה ביותר. כולל אופטימיזציה של Dell לדיוק עם AI, מעבדי Intel Core או Xeon האחרונים ומעבד גרפי של  NVIDIA. 

מחיר: החל מ- 9499 ש"ח. 

עוד הושקו Docks- תחנות העגינה המהירות ביותר בעולם, הכוללות 30% יותר אספקת חשמל מכל תחנה אחרת בשוק המאפשרת למכשירים להיטען מהר יותר. עיצוב מוכן לעתיד - התחנה המודולרית הראשונה בעולם עם עוצמה וקישוריות לשדרוג. ניהול חכם - משפחת התחנות הניתנת ביותר לניהול פריסה ועדכון. 

מחיר: החל מ- 549 ש"ח

בליין הביתי הושק בין היתר הלפטופ Inspirion 5406 2IN1. מדובר במחשב נייד 2IN1 מסדרת ה-5000 עם ארבעה מצבי צפייה גמישים ומסך רחב בגודל אלגנטי וקומפקטי. בעל מעבדי Core i7 דור 11, עד 16G RAM, 512GB SSD + 2TB ומעבד גרפי של  NVIDIA. הלפטופ המתקפל בעל מסך באיכות  HD ‏(Dune) או FHD ‏(Titan Grey) לחוויית צפייה נהדרת.

מחיר: החל מ- 3220 ש"ח 

G5-5500: מחשב נייד לגיימרים בגודל 15 אינץ' מדגם G5 של Dell, שמאפשר הנאה מביצועים עוצמתיים ללא הפסקה במשחקים. בעל מעבד Core i7 דור 10, קירור באמצעות זוג מאווררים, טכנולוגיית  Game Shiftומעבד גרפי של NVIDIA. חוויית המשחק טובה יותר מאי-פעם ב-Windows 10 עם משחקים באיכות K4 DirectX 12 והזרמת משחקים. ה-G5 כולל מערכת קירור עם מאוורר כפול כדי לסייע בפיזור החום ולשמור על תגובה מהירה ועל קרירות המחשב במהלך משחק אינטנסיבי.

עם הפעלה בלחיצה אחת, Game Shift מפעילה את מצב הביצועים הדינמי במרכז הבקרה של Alienware באמצעות הגדלת מהירות המאווררים לרמה המרבית כדי לשמור על קרירות המערכת בזמן שהמעבדים עובדים קשה יותר. כמו כן, למחשב רמקולים כפולים עם שמע תלת-ממדי של Nahimic לגיימרים, מקלדת RBG אופציונלית עם תאורה אחורית בארבעה אזורים בעלת WASD ותאורת מארז, שנשלטת באמצעות  Alienware Command Center.את המחשב ניתן לטעון במהירות עם סוללה של 51 ואט-שעה או 68 ואט-שעה.

מחיר: החל מ- 4525 ₪.

כמו כן, הושק Alienware Series – סדרת ה-AW מכילה מסכים בגודל 25,27,34 ו-55 אינץ'. המסכים ייחודיים לגיימינג, בעלי תצורות מגוונות, כולל פנורמיות וקעורות. 

מחיר: החל מ- 1840 ש"ח

מסך מחשב של דל - Alienware Series (צילום: יח''צ)
מסך מחשב של דל - Alienware Series (צילום: יח''צ)

קבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של מכשירי הסלולר של נוקיה, השיקה בישראל את הסמארטפונים Nokia 2.4  ו-Nokia 3.4, שהוכרזו בלונדון בחודש ספטמבר האחרון. המכשיר ישווק ברשת בסט מובייל, KSP, מחסני חשמל, אצל המשווקים המורשים ובהמשך גם אצל המפעילות הסלולריות.

Nokia 2.4 -  מגיע עם יכולות צילום הנסמכות על בינה מלאכותית, חיי סוללה של יומיים, ומסך HD+ בגודל 6.5 אינץ'. כמו כן, המכשיר מגיע עם התחייבות לספק עדכוני מערכת הפעלה במשך שנתיים ולספק עדכוני אבטחה במשך שלוש שנים. כך מוכן כבר המכשיר לגרסאות 11 ו-12 של אנדרואיד.

Nokia 3.4 - מציע שדרוג ביצועים משמעותי הודות למעבד Qualcomm® Snapdragon™ 460, המספק עוצמה גבוהה יותר במטרה להוציא את המקסימום מהטלפון עם מסך HD+ בגודל 6.39 אינץ' עם מצלמת Punch Hole קדמית ומצלמה משולשת אחורית הכוללת עדשה אולטרא-רחבה ומשתמשת בטכנולוגיית בינה מלאכותית. בנוסף המכשיר מגיע עם גרסה 10 של מערכת ההפעלה אנדרואיד והחברה מתחייבת להמשיך לספק במשך שנים את גרסאותיה החדשות ואת עדכוני האבטחה.

מחירים:
נוקיה 2.4 - מחיר: 599 ש"ח
נוקיה 3.4 - מחיר: 699 ש"ח

נוקיה 2.4 - Nokia 2.4 (צילום: יח''צ)
נוקיה 2.4 - Nokia 2.4 (צילום: יח''צ)

חברת אנקר הודיע כי תשיק בישראל, במהלך החודשים הקרובים, מספר מוצרים חדשים, בהם: 

Nebula Cosmos Max 4K Home Projector – מקרן ביתי נייד, באמצעותו ניתן לצפות בסרטים ובסדרות, במשחקים ובאירועי ספורט ועוד באיכות יוצאת מן הכלל ברזולוציה של 4K UHD. כמוכ ן, הרמקולים של המקרן עברו אופטימיזציה כדי לספק אודיו תלת-מימדי ב-360 מעלות. 

Eufy RoboVac L70 Hybrid – שואב אבק רובוטי מטאטא ושוטף רצפה 2 ב-1, בעל יעילות מוגברת וזמן פעילות ממושך של שעתיים וחצי באמצעות מערכת הניווט המשודרגת. שואב האבק בעל טכנולוגיית בינה מלאכותית אשר נועדה לספק דיוק מקסימלי – ניתן להגדיר את תחומי הניקוי הרצויים באמצעות אפליקציה ייעודית.

שואב אבק רובוטי - Nebula Cosmos MAX (צילום: יח''צ)
שואב אבק רובוטי - Nebula Cosmos MAX (צילום: יח''צ)

Eufy Indoor Cam 2K Pan and Tilt – מצלמת אבטחה ביתית בעלת בינה מלאכותית, המאפשרת לזהות באופן מידי האם בן אדם או חיית מחמד נמצאים בטווח התצוגה של המצלמה. המצלמה בעלת בהירות חדה של 2K לנראות אופטימלית לגבי מה שמתרחש בבית שלכם. ניתן לחבר את המצלמה ל-Apple HomeKit, Google Assistant או ל-Amazon Alexa כדי לקבל שליטה מלאה על האבטחה שלכם. בעת זיהוי של תנועה, המצלמה עוקבת אוטומטית אחר האובייקט הנע.   

מצלמת אבטחה - Eufy Indoor Cam 2K Pan and Tilt (צילום: יח''צ)
מצלמת אבטחה - Eufy Indoor Cam 2K Pan and Tilt (צילום: יח''צ)

LG ישראל ורונלייט, יבואנית LG מובייל בישראל השיקו את מכשיר LG WING בגרסת ה-5G. כאמור, הוא שונה מכל סמארטפון אחר הקיים היום בשוק - כאשר ניתן להחליף בצורה פשוטה וקלה בין מצב Basic למצב Swivel, במסגרתו המסך הקדמי מסתובב על צירו 90 מעלות בכיוון השעון למצב מאוזן, וכך נחשף מסך נוסף בגודל של 3.9 אינץ' המספק לצרכנים אפשרויות שימוש חדשות ומגוונות.

בעת השימוש במצב Swivel, ניתן להציג אפליקציות על שני המסכים יחדיו (בצורה משלימה) או שתי אפליקציות שונות בעת ובעונה אחת על כל מסך בנפרד. ה-LG WING זמין בצבע כחול שמיים, והוא מגיע עם אחריות של היבואן הרשמי למשך שנתיים.

מחיר: 3,199 ש"ח

LG WING (צילום: LG)
LG WING (צילום: LG)

קבוצת המילטון, היבואן הרשמי של מוצרי שיאומי, החלה בשיווק השעון החכם Mi Watch Lite, השעון החדש מציג עיצוב מודרני מרובע, גוף השעון עשוי פולימר פלסטי, כפתור תפעול מתכתי ותצוגה של 5 עיצובים שונים לפני השעון, מסך 1.4 אינץ' ותאימות אנדרואיד ו-IOS .

גוף השעון עשוי מפולימר פלסטי עם שילוב כפתור תפעול מתכתי ורצועת סיליקון (ניתנת להחלפה), אפשרות להתאמה אישית של צג השעון עם 5 מצבים, ותמיכה בהתראות שונות. כמו כן, לשעון סוללת Polymer-Li 230mAh וחיי סוללה ארוכים של עד 9 ימים בשימוש רגיל. משך ההטענה עד למצב מלא הוא כשעתיים. 

שיאומי - Mi Watch Lite (צילום: יח''צ שיאומי)
שיאומי - Mi Watch Lite (צילום: יח''צ שיאומי)


בנוסף, מצויד השעון בשלל חיישנים, דופק אופטי ((PPG , תאוצה, מצפן אלקטרוני , ג'יירו, לחץ וחיישן תאורה. לשעון יכולות ניטור ואיסוף מידע רב, ניתוח הנתונים היומיומיים שלכם. צריכת אנרגיה ודופק לב, לצד ניטור איכות השינה בחלוקה למדדים מקובלים מידי לילה. במרכז האימון ניתן למצוא תוכניות אימונים חכמות מובנות, המסייעות למשתמש לשפר את יכולות הכושר הגופני ולעקוב אחר התקדמותן באמצעות ניטור 11 מצבי ספורט, ואפילו תוכנית לתרגול נשימה נכונה.

מחיר: 349 ש"ח