סמסונג רצתה ככל הנראה לרכוב גם היא על גל הדור החמישי, והוציאה את הגלקסי S20 FE - גרסה "מוזלת" של הגלקסי S20. המכשיר כולל מספר שיפורים ותכונות שלא ציפיתי למצוא במכשיר ביניים מהסוג הזה.

מבחינה חיצונית: ה־S20 FE קצת יותר גדול מה־S20, אך הוא מציג את אותו העיצוב בדיוק. מדובר בסמארטפון קליל ונוח יחסית להחזקה גם ביד אחת. המסך (בגודל 6.5 אינץ') מצופה זכוכית ללא הגנת גורילה, והגב עצמו מזכיר פלסטיק. הדברים הללו אפשרו לחברה להוזיל את המחיר של המכשיר, ולוודא שהוא יהיה קליל. עם זאת, לגב המכשיר יש גיבוי, הנותן לו מראה ייחודי.

החברה נסחפה אחר טרנד המסכים הגדולים, ומציעה מסך שהוא כאמור גדול יותר מזה שתמצאו ב־S20. זהו מסך Super AMOLED, החלש מעט מהמסכים המשולבים במכשירי הדגל על החברה, אך ספק אם ניתן יהיה להבחין בהבדלים. סמסונג שדרגו את הסוללה של המכשיר, שעומדת על 4,500 מיליאמפר - דבר שיאפשר לכם להעביר יום עבודה מלא מבלי להזדקק למטען.

החברה נאלצה לעשות שינויים במערך הצילום, כדי לאפשר את המחיר של המכשיר, ואת החיישנים עתירי הפיקסלים אשר שולבו בגבו של ה־S20 - מחליף חיישן 8 מגה פיקסל בלבד. עם זאת, המצלמה מספקת תוצאות לא רעות בכלל, בהתחשב בגודלם של החיישנים. לעומת זאת, בסמסונג בחרו לשדרג את מצלמת הסלפי הקדמית - לרזולוציית 32 מגה פיקסל. היא מעניקה יכולות מגוונות לצילומי סלפי, לצד יכולות עריכה ועיבוד שונות. כמו כן, ניתן לצלם סרטונים באיכות 4K (כאשר מכשיר הדגל מאפשר 8K).

יש שתי תכונות נוספות שכדאי לשים לב אליהן, ושאינן מופיעות בדרך כלל במכשירי ביניים. הראשונה היא עמידות למים ולאבק בתקן IP68. בנוסף, למכשיר יש תצוגת שעון קבועה כשהמסך כבוי - פיצ'ר שאני אוהבת מאוד באופן אישי, והוא מציג צליל סטריאופוני, שבוקע מהרמקול בתחתית המכשיר ומהאוזנייה בחלקו העליון - דבר שאינו נפוץ במכשירים כאלה.

כמו כן, המכשיר מגיע עם קישוריות 5G, אך נכון לרגע כתיבת שורות אלה - התוכנה אינה תומכת ברשת החדשה בישראל, ובחברה הבטיחו כי התיקון שיאפשר את התמיכה יבוא בהמשך.