רשת באג השיקה את המכשיר החדש מבית realme, הכולל ארבע מצלמות וסוללה עוצמתית. מדובר במכשיר realme C15, אשר מצויד במגה-סוללה בקיבולת 6000mAh, המספיקה ל-48 ימים במצב המתנה, שהם - 44 שעות שיחה, 119 שעות ספוטיפיי, 9 שעות גיימינג, 28 שעות מפות גוגל, 27 שעות יוטיוב.  המשמעות היא, כי גם לאחר שימוש כבד - ניתן יהיה ליהנות בקלות מיותר מיום שלם של חיי סוללה. ברגע שכן יהיה צריך לטעון אותה, ניתן יהיה לעשות זאת במטען המהיר, התומך ב-18W המגיע במארז המכשיר. 

כמו כן, הוא מצויד במסך "6.5 HD+ Mini-Drop - מסך גדול עם יחס מסך לגוף גבוה. המכשיר מצויד בארבע מצלמות אחוריות, המסוגלות לצלם את העולם מפרספקטיבות שונות- מזווית אולטרה-רחבה עד תמונות מאקרו לתקריבים. כמו כן, ה-realme C15 מעניק שדה ראייה רחב יותר שמתאים לצילום נופים רחבים.

להשיג ברשת באג ובחנויות הנבחרות.
מחיר: 649 ש״ח

 realme C15 (צילום: יח''צ)
realme C15 (צילום: יח''צ)

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים, החלה בשיווק מותג האוזניות הדני AIAIAIAI. המותג נוסד בקופנהגן דנמרק בשנת 2006 ומתמחה במוצרי שמע איכותיים, משמש רבים בתעשיית המוזיקה, מטכנאי סאונד, דרך מפיקים מוזיקאליים ועד יוצרים וזמרים, בהם בילי אייליש. AIAIAI שמה דגש על העיצוב, הן מבחינה אקוסטית והן מבחינת איכות הסביבה. האוזניות עשויות חומרים ממוחזרים, כולל האריזה שמצמצמת את הטביעה הסביבתית ב-80%. כמו כן, האוזניות מודולריות כאשר כל חלק שלהן ניתן להחלפה ושדרוג – דבר המעניק להן חיי מדף של 10 שנים.

סדרת אוזניות ה-TMA-2 מתאפיינת באיכות סאונד מקצועית משובחת ובמודולריות מרשימה, שמאפשרת להתאים אישית את האוזניות לפי סוג השימוש. כמו כן, הן ניתנות לשדרוג בהתאם לפיתוחים הטכנולוגיים החדשים, מה שמאריך את משך השימוש במוצר ומפחיתה פסולת המזהמת את כדור הארץ.

בין הדגמים שהגיעו לישראל:

אוזניות ה-DJ המקצועיות - ה-TMA-2 All Round: משלבות מבנה דק וקל משקל (190 גרם), יחד עם יכולות סאונד שמחמיאות לכל סוגי הז'אנרים, מה שהופך אותן לאידיאליות עבור שימוש ביתי ובנסיעות. הן מגיעות עם שלט בעל כפתור אחד לשליטה בשיחות ובהאזנה למוזיקה.

מחיר: 599 ש"ח.

אוזניות ה-TMA-2 Move Wireless: אוזניות אלחוטיות קלות ואיכותיות המתאימות מאוד לשימוש בבית ומחוץ לבית. לא סתם קוראים להן Move שכן הן מושלמות לאנשים בתנועה. הסאונד שלהן מאוזן ומתאים לכל סוגי הז'אנרים המוזיקליים. הן מגיעות עם High end Bluetooth 5.0 להאזנה אלחוטית איכותית של עד 20 שעות שימוש רציף בטעינה בודדת. הטעינה מתבצעת באמצעות כבל USB-C המצורף לערכה. אם בכל זאת נגמרת הסוללה, ניתן להאזין גם באמצעות כבל האודיו המצורף לאוזניות - כבל ישר באורך 1.2 מ' עם שלט לשליטה במוזיקה ובשיחות. האוזניות מגיעות עם רמקולים בקוטר 40 מ"מ עם דיאפרגמת PET ומגנט ניאודימיום, לאיכות שמע מצוינת ומאוזנת. כריות האוזניים הן במבנה On Ear העשויות מקצף שומר זיכרון בציפוי בד דמוי-עור עמיד ביותר ונוח לשימוש ממושך. קשת הראש מרופדת בסיליקון נעים ונוח לשימוש. האוזניות מגיעות עם מיקרופון מובנה לניהול שיחות מהנייד.

מחיר: 899 ש"ח. 

אוזניות ה-TMA-2 HD: אוזניות בעלות איכות סאונד מאוד גבוהה הודות לדרייברים בקוטר 40 מ"מ בטכנולוגיית Bio-Cellulose המעניקים איכות שמע צלולה ומפורטת, ללא דיסטורשן, גם בעוצמות גבוהות. האוזניות מגיעות עם כריות אוזניים רכות במיוחד במבנה Over Ear העשויות מקצף שומר זיכרון בציפוי בד Alcantara הידוע באיכותו הן מבחינת האסתטיקה, הן מבחינת נוחות השימוש והן מבחינת ההתחשבות באיכות הסביבה. קשת הראש מרופדת בבד מיקרו-פייבר נעים ונוח לשימוש ממושך. כבל האודיו המצורף לאוזניות הוא כבל מחוזק ומצופה המעניק איכות סאונד Hi-Fi. התוצאה היא אוזניות סופר נוחות עם סאונד ברמה גבוהה מאוד, המתאימות לאנשי מקצוע בתחום הסאונד לשימוש עבור סשנים ארוכים

מחיר: 1290 ש"ח

אוזניות ה-TMA-2 HD Wireless: אוזניות אלחוטיות בטכנולוגיית Aptx HD המסוגלות לשדר אודיו באיכות 24-bit HiRez המשתווה לאיכות הסאונד המופק ב-CD. הן תומכות בסוגי הקודקים: SBC, AAC, AptX, AptX HD , מגיעות עם מיקרופון מובנה לניהול שיחות ומציעות עד 16 שעות שימוש רציף וטעינה באמצעות כבל USB-C המצורף לערכה. האוזניות מגיעות עם רמקולים בקוטר 40 מ"מ עם דאיפרגמה בטכנולוגיית Bio-Cellulose המעניקה איכות שמע צלולה ומפורטת, ללא דיסטורשן, גם בעוצמות גבוהות. הן מגיעת עם כריות אוזניים רכות במיוחד במבנה Over Ear העשויות מקצף שומר זיכרון בציפוי בד Alcantara הידוע באיכותו הן מבחינת האסתטיקה, הן מבחינת נוחות השימוש והן מבחינת ההתחשבות באיכות הסביבה. קשת הראש מרופדת בבד מיקרו-פייבר נעים ונוח לשימוש ממושך. כבל האודיו המצורף לאוזניות הוא כבל מחוזק ומצופה המעניק איכות סאונד Hi-Fi. התוצאה היא אוזניות סופר נוחות עם סאונד ברמה גבוהה מאוד, המתאימות לאנשי מקצוע בתחום הסאונד לשימוש עבור סשנים ארוכים של האזנה ויצירה.

מחיר: 1490 ש"ח

אוזניות TMA-2 Move Wireless (צילום: יח''צ)
אוזניות TMA-2 Move Wireless (צילום: יח''צ)

חברת TechTop, היבואן הגדול בישראל של ציוד אודיו, וידאו, מולטימדיה ותאורה מקצועי, הכריזה על הרחבת פעילותה וכניסה לשוק המוצרים המיועדים לצרכן הביתי עם שורה של מוצרים המתאימים לסביבת העבודה הביתית והאולפן הביתי. 

בין המוצרים המיועדים לצרכן הביתי ניתן למצוא:

ערכת הקלטה לאולפן ביתי U-PHORIA STUDIO של חברת Behringer: חבילה מקיפה לאולפן הביתי הכוללת כרטיס קול 2UM, אוזניות אולפן סגורות 5000HPS, מיקרופון קונדנסר 1C יחד עם אבזרים נוספים ומגוון תוכנות אודיו. ה-U-PHORIA STUDIO היא התשובה לכל היוצרים, הזמרים, המפיקים, היוטיוברים ומקליטי הפודקאסטים אשר מעוניינים ליצור ולהקליט באולפן הביתי.

מחיר מומלץ לצרכן: 645 שקלים.

אוזניות Edition Eleven של חברת Ultrasone: מדובר באוזניות Hi-Fi דינמיות קלות משקל עם מבנה פתוח במהדורה מוגבלת, מהן יוצרו רק 1,111 אוזניות. האוזניות מיוצרת בעבודת יד בגרמניה מהחומרים האיכותיים ביותר. כריות האוזניים עשויות מספוג ויסקו המתאים את עצמו לצורת האוזן שלכם, כיסוי האוזניות עשוי מחתיכה אחת של עץ אגוז וקשת האוזניות עשויה מאלומיניום מרופד. האוזניות מתאימות לכל אולפן, טכנאי קול או אודיופיל להאזנה רצופה וממושכת. לאוזניות דרייברים בקוטר 40 מ"מ ומגנט ניאודיניום עם טווח תדרים עצום של 6HZ – 42KHZ. 

מחיר מומלץ לצרכן: 3,980 שקלים. 

מוניטור אולפני קואקסיאלי Gold 7 של חברת Tannoy: מוניטור אולפני מתקדם בעל טוויטר מטיטניום הממוקם במרכז הוופר בתצורה קואקסלית – פטנט אשר מצמצם בעיות פאזה האופייניות לרמקולים סטנדרטיים ומביא לייצוג צליל טבעי כמו בחיים, שם מקור הקול יוצא ממקום אחד. העיצוב הייחודי מביא לפיזור עקבי של גלי הקול ומעניק תמונת סטריאו מדויקת וטווח רחב יותר בין המוניטורים המאפשר האזנה מיטבית (Sweet Spot). ה-Gold 7 נועד להוות כלי עבודה בתקציב נוח ליוצרים, זמרים, מפיקים וטכנאים באולפנים קטנים וביתיים וכמו כן, לצרכן הביתי שרוצה ליהנות מאודיו באיכות גבוהה בעת צפייה בסרטים, טלוויזיה, הופעות חיות ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,280 שקלים. 

אוזניות אלחוטיות Sportpods Vision של חברת Boompods: אוזניות ספורט אלחוטיות עם חיבור בלוטות'. רצועת הראש המשולבת בעלת שלושה מצבי האור של האוזניות שומרת על הנראות שלכם גם בשעות הלילה. האוזניות עמידות לזיעה ורטיבות בתקן IPX6. האוזניות בעלות זמן סוללה המאפשר 8 שעות של האזנה רציפה. מגיעות עם שלושה גדלי התאמה ונרתיק אחסון. זמינות בצבעים: כחול, כתום, ירוק.

מחיר מומלץ לצרכן: 219 שקלים. 

ניתן להשיג את המוצרים בחנויות האודיו המקצועיות ברחבי הארץ ובפלטפורמות מכירה מקוונות כמו נקסט פרו, KSP, וואלה שופס, אולסייל, הייטקזון, קול המוסיקה ועוד. המוצרים מסופקים עם שנה אחריות על ידי טקטופ שיווק בע"מ. 

 אוזניות אלחוטיות Sportpods Vision של חברת Boompods (צילום: יח''צ)
אוזניות אלחוטיות Sportpods Vision של חברת Boompods (צילום: יח''צ)

קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי בישראל, משיקה בישראל את מכשיר ה-Poco M3 , סמארטפון מוזל עם יכולות של מכשירי ביניים ותג מחיר אטרקטיבי במיוחד. ה-POCO החדש מאובזר במעבד ביניים מתקדם דור 3, ומציע יכולות גבוהות וללא פשרות. המכשיר מצויד בסוללת ענק בנפח mAh6,000, שמאפשרת שעות ארוכות של שימוש, צפייה, שיחה ומשחק ואלף מחזורי טעינה.

המכשיר כולל מסך 6.53 אינץ' ברזולוציית FHD+ בתצורת DotDrop עם שוליים דקים וכיסוי זכוכית  Corning Gorilla 3, בהירות של 400nits  ותמיכה במנגנון להפחתת האור הכחול על מנת להגן על עיני המשתמש. כמו כן, הוא כולל שקע 3.5 מ"מ לחיבור אוזניות, וניתן להרחיב את הזיכרון שלו באמצעות חריץ כפול לכרטיס Nano SIM  וחריץ לכרטיס זיכרון micro SD, תמיכה בהרחבת זיכרון עד 512 ג'יגה.

Poco M3 (צילום: יח''צ שיאומי)
Poco M3 (צילום: יח''צ שיאומי)

מחירים:
הגרסה עם זיכרון בנפח 64 ג'יגה תעלה 699 ש"ח
הגרסה עם הזיכרון בנפח 128 ג'יגה תעלה 799 ש"ח

ה- Poco M3 ישווק עם 24 חודשי אחריות יצרן של היבואן הרשמי, קבוצת המילטון. ניתן לרכישה ברשת חנויות Mi Store בראשון לציון, דיזינגוף סנטר, הקריון וקניון מול היום באילת, באתר שיאומי ישראל, באתרי הסחר ואצל המשווקים המורשים: KSP, מחסני חשמל , אייבורי, וואלה שופס, Last Price, אלם , לאסטפרייס, אולסייל, עזריאלי, ביג דיל.