חברת אמזון הודיעה הערב (שלישי) כי המנכ"ל ג'ף בזוס יפרוש מתפקידו ברבעון השלישי של השנה. בהודעת החברה נכתב כי הוא יוחלף ע"י אנדי ג'סי, מנכ"ל חטיבת המחשוב ושירותי הענן (aws) שייכנס לתפקיד המנכ"ל. במכתב של בזוס, שפורסם לצד התוצאות העסקיות של החברה, נכתב: "אמזון הפכה למה שהיא היום בזכות החדשנות. אנחנו עושים דברים משוגעים ביחד, והופכים אותם לנורמלים".

בהמשך פירט את הישגי החברה בתקופתו, בהן מתן המלצות מותאמות אישית ללקוחות, שירות הפריים (משלוחים מהירים), העוזרת האישית אלכסה ודברים נוספים. "אם עושים זאת בצורה נכונה, הדבר החדש הופך לנורמה. אמזון נמצאת כעת בשיא החדשנות שלה וזה הזמן האופטימלי לשינוי", הוסיף המנכ"ל הפורש. בזוס, האיש העשיר בעולם, צפוי להישאר הבעלים של הוושינגטון פוסט, ושל סטרט-אפ החלל 'בלו אוריג'ין' - בהם הוא מעוניין להתמקד לאחר הפרישה, כך עולה מההצהרה שלו.

כזכור, בזוס מחזיק בהון רב, אותו נאלץ לחלוק עם גרושתו מקנזי, במסגרת הסכם הגירושין שנחתם בין השניים לפני כשנתיים. ע"פ הדיווחים הסיבה לגירושין הוא רומן שניהל עם מנחת ריאליטי. ע"פ דירוג פורבס הוא מוגדר כאדם העשיר בעולם, אך בתחילת החודש אילון מאסק, הבעלים של חברת ספייס-איקס עקף אותו. בהמשך מאסק חזר למקום השני וכעת בזוס נמצא בצמרת הטבלה.