לא מוותרת: וואטסאפ הודיעה במהלך השבוע כי תאפשר למשתמשים בפלטפורמה לסקור את השינוי המתוכנן במדיניות הפרטיות "בקצב שלהם", ואף תציג פרסום במטרה להסביר את השינוי המדובר. במקביל, החברה הודיעה מה צפוי לקרות למשתמשים שלא יאשרו את השינויים הללו עד ה-15 במאי, המועד בו הם צפויים להיכנס ככל הנראה לתוקף.

האתר האמריקאי TechCrunch פרסם במהלך סוף השבוע כי מייל שנשלח מוואטסאפ לאחד משותפי הסחר שלה - והגיע לידי האתר - מעיד כי החברה צפויה "לבקש לאט לאט" מהמשתמשים לבחון ולהסכם לתנאי השימוש החדשים, זאת כדי שיוכלו להינות מהפונקציונליות המלאה של היישומון. בהודעה נכתב כי במידה והמשתמשים לא יקבלו את התנאים הללו - "הם יוכלו להמשיך ולקבל, למשך זמן קצר, שיחות והתראות, אבל לא יוכלו לקרוא או לשלוח הודעות". בהמשך, וואטסאפ אישרו את הכתוב, וציינו כי הדבר מאפיין בצורה מדויקת את התוכנית.

פרק הזמן הקצר אליו מתכוונים בחברה הוא מספר שבועות. במקביל, באתר מרכז המידע של האפליקציה הפופולרית, פורסם דף שאלות ותשובות חדש העוסק בנושא. בפרסום נכתב כי המדיניות המדוברת לגבי משתמשים לא פעילים תחול החל מה-15 במאי. עפ"י המדיניות המדוברת, חשבונות לא פעילים נמחקים לאחר 120 ימים של חוסר פעילות. 

כזכור, הסיפור החל בחודש שעבר, כאשר וואטסאפ הודיעה על שינוי במדיניות הפרטיות שלה, ממנו עולה כי המידע ישותף עם יתר הפלטפורמות הנמצאות בבעלות חברת האם פייסבוק. הסיפור עורר סערה עולמית, שהובילה את החברה להתקפל תוך מספר ימים, ולהודיע כי השינויים המדוברים יידחו.