זו הפעם הראשונה בה ג'אברה מביאה את טכנולוגיית השתקת הרעשים (ANC) לאוזניות נטולות החוטים שלה, לאחר שהחברה העניקה את התכונה הזו גם ל-75T באמצעות עדכון תוכנה, אך עם כמה הבדלים קטנים. העיצוב שלהן יחסית דומה חיצונית לקודמותיהן, אם כי הן מעט יותר קטנות ממנה - כך שהן נכנסות בקלות ובנוחות לתוך האוזן של המשתמשים.

ההבדל החיצוני הבולט ביותר הוא השינוי באטמי הסיליקון - כעת הם אובליים (ולא עגולים כמו ב-75T). בחברה ציינו כי העיצוב הנוכחי, הפתוח למחצה עם פתחי שחרור לחץ, משפר את הנוחות של המשתמשים, זאת באמצעות הלחץ שמצטבר באוזן ומשפר את חווית השימוש באמצעות הפחתת התחושה של אטמי אוזניים - כפי שקורה לא פעם באוזניות מהסוג הזה.

ה-85T מצוידת בשלושה מיקרופונים בכל אוזנייה - לעומת אחד בלבד בדגם הקודם, אשר מסייעים בהפרדת השמע בצורה ובקליטת רעשים חיצוניים בצורה טובה ורחבה הרבה יותר. בנוסף, האוזניות מאפשרות שימוש רציף של עד 5.5 שעות עם ANC פעיל, ונרתיק ההטענה מספק 25 שעות נוספות. עם כיבוי השתקת הרעשים, ניתן להגיע עד שבע שעות שימוש באוזניות, ועוד 31 שעות בנרתיק הטעינה, התומך בטעינה אלחוטית ומאפשר שימוש בכל משטח טעינה בטכנולוגיית QI. נרתיק ההטענה זהה בגודלו לנרתיק של הדור הקודם, אם כי הוא מעט יותר שמנמן ממנו.

תפעול האוזניות נוח מאוד - השליטה בהן היא באמצעות כפתורים פיזיים, דבר שמבטיח מניעה של לחיצות מזדמנות, כך שנגיעה מקרית באוזן לא תורגש בעת השימוש. בנוסף, ניתן להשתמש באפליקציית אפליקציית +Sound של החברה כדי לשלוט בפונקציות הנהדרות של האוזניות. בין היתר, ניתן לקבוע מה יקרה בעת לחיצה יחידה, כפולה או משולשת על האוזנייה, ולהגדיר את הסאונד שיישמע בדיוק כמו שאנחנו מעדיפים.

מחיר מומלץ לצרכן: 799 ש"ח