אאוטבריין, פלטפורמת ההמלצות לאתרי תוכן, חתמה על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם קבוצת וואלה, אשר יטמיעו קשת רחבה של מוצרי החברה. המערכת של אאוטבריין מבצעת פרסונליזציה של המלצות תכנים עבור גולשים על בסיס תחומי עניין אישי. בין המלצות אלו משולבות גם המלצות מסחריות מותאמות – המניבות הכנסות אשר יתחלקו בין שני הגופים. 

שיתוף הפעולה יכלול הטמעה של שורת טכנולוגיות חדשות שהשיקה אאוטבריין השנה – ביניהם כלי וידאו חדשים למפרסמים, פתרונות ייעודיים למותגים ומוצרים לקידום אפליקציות.

עידו אשד, מנכ״ל וואלה מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אאוטבריין אשר ייתן ערך מוסף אמיתי גם לגולשים וגם למפרסמים".

לירון אברהם, מנהל פעילות אאוטבריין במזרח התיכון, אפריקה ורוסיה: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של אתר וואלה כשותף משמעותי לפעילות המתרחבת שלנו בישראל. וואלה מצטרפת לשורת כלי תקשורת בולטים נוספים שחתמו על שיתופי פעולה עם אאוטבריין רק בחודשים האחרונים, ביניהם ישראל היום, מקור ראשון, BizPortal, אייס, סרוגים ובחדרי חרדים". 

"השותפות מהווה המשך ישיר לצמיחה אדירה שאנו חווים מאז המחצית השנייה של 2020 והרחבת שיתופי הפעולה שלנו עם מו"לים מובילים בכל העולם. אאוטבריין פוגשת כל גולש ישראלי לפחות פעם ביום ולכן מייצרת הזדמנות שאין שניה לה לכל מפרסם שרוצה להגיע לגולש הישראלי".

נתוני SimilarWeb: לאחר ההסכם - אאוטבריין היא פלטפורמת המלצות התוכן הגדולה בישראל

בהשוואת מספר הביקורים החודשי בחודשים נובמבר-ינואר ב-50 אתרי התוכן הגדולים בישראל על-פי נתוני חברת SimiliarWeb, המפרסמת נתונים על היקפי תנועת הגולשים באתרים בישראל ובעולם, אאוטבריין פוגשת כ-60% מסך תנועת הגולשים לאתרי התוכן בישראל.

חברת אאוטבריין [Outbrain] היא חברה ישראלית בינלאומית, אשר הוקמה בשנת 2006 והמובילה את שוק הפרסום המשתלב העולמי. החברה פועלת בשיתוף עם אלפי אתרי חדשות מובילים בעולם לרבות CNN, The Washington Post, BBC ,Der Spiegel ו-Le Monde ומספקת המלצות עבור למעלה ממיליארד גולשים בחודש.