וואטסאפ הודיעה היום (חמישי) על השקת פיצ'ר חדש שיגיע לגרסת הדסקטופ - שיחות וידאו וקול בין שני משתמשים. בהמשך הממשק החדש צפוי להתרחב ולהפוך זמין גם לשיחות ועידה. עפ"י הפרסום באתר החברה, השיחות יהיו זמינות גם במצב אופקי וגם במצב אנכי, והם יופיעו במסך מחשב נפרד, בגודל הניתן לשינוי. כמו כן, השיחות יופיעו תמיד בחלק העליון של המסך, כך שלא "ייעלמו" בתוך הטאבים הפתוחים בדפדפן. בפייסבוק ציינו עוד כי השיחות הללו מוצפות מקצה לקצה, כאשר לוואטסאפ אין אפשרות להאזין להן, או לקרוא את התוכן - לא משנה באיזו פלטפורמה אתם משתמשים. 

וואטסאפ (צילום: INDRANIL MUKHERJEE/AFP via Getty Images)
וואטסאפ (צילום: INDRANIL MUKHERJEE/AFP via Getty Images)

"במהלך השנה האחרונה היינו עדים לעלייה משמעותית במספר האנשים המשוחחים זה עם זה בוואטסאפ, לעתים לפרקי זמן ממושכים. בערב השנה החדשה האחרון, שברנו את השיא במספר השיחות הגדול ביותר אי פעם שנרשם במהלך יום אחד - עם 1.4 מיליארד שיחות קוליות ושיחות וידאו", נכתב עוד בפרסום, "כאשר כל כך הרבה אנשים רחוקים מיקיריהם ומתרגלים לדרכי עבודה חדשות, אנו רוצים שהשיחות ב-WhatsApp יהיו דומות ככל האפשר לשיחות פנים אל פנים, בלי קשר למיקום שלכם בעולם או לטכנולוגיה המשמשת אתכם".

כזכור, מוקדם יותר השבוע הודיעה החברה על הכנסת פיצ'ר נוסף במכשירי האייפון של חברת אפל. בפיצ'ר החדש, וואטסאפ עוזרת לחובבי הפרטיות לשמור על מסתורין, לא רק בהודעות כתובות, אלא גם בהודעות קוליות.