חברת דין דיאגנוסטיקה משיקה בימים אלה בישראל מד סוכר חדש ומתקדם, Accu-Chek Instant מבית Roche Diabetes Care הבינלאומית. זהו דור חדש של מדי סוכר, שמספק תוצאה מדויקת ומהירה יותר - בתוך ארבע שניות. הטכנולוגיה המתקדמת של המכשיר החדש מאפשרת לשלוח באמצעות Bluetooth את תוצאות הבדיקה ממד הסוכר ישירות לאפליקציה למכשירים ניידים תומכים (קיימות מגוון אפליקציות זמינות להורדה), ולשדר אותן באופן אוטומטי לתוכנה במחשב בבית או במרפאה. 

כך למשל הורים יכולים לעקוב אחר תוצאות הבדיקות שילדיהם מבצעים במהלך היום, וכמו כן לבצע מעקב לאורך זמן או לחלופין להוריד את הנתונים באמצעות כבל USB לתוכנה במחשב הביתי. מובן שגם ילדים להורים מבוגרים יכולים להשגיח מרחוק על התוצאות של יקיריהם ולוודא שהם בריאים.

אחד היתרונות הגדולים של Accu-Chek Instant זה שהוא פשוט וקל להפעלה ואינו מצריך הגדרה מראש. מד הסוכר משלב מסך גדול עם תצוגה חזותית צבעונית לחיווי מיידי של מצב הסוכר בעת מדידה ותאורה אחורית, עם ניגודיות גבוהה לתצוגה ברורה במיוחד גם בחושך.
יחד עם מד הסוכר מגיעים בערכה דוקרן חדשני מסוג Accu-Chek Softclix המבוסס על טכנולוגיה ייחודית למזעור הכאב, ובעל אפשרות בחירה בין 11 עומקי דקירה שונים. כמו כן, הערכה כוללת מקלוני בדיקה עם טכנולוגיית Easy Edge בעלי שטח ספיחה רחב, ללקיחת דם פשוטה ונוחה בשלושה כיוונים, 10 מחטים לדוקרן, חוברת הוראות למשתמש וכן הוראות מקוצרות בעברית ובערבית.

מד הסוכר ומקלוני הבדיקה זמינים לרכישה בסבסוד (משתנה בהתאם לזכאות) עם מרשם בבתי המרקחת של שירותי בריאות כללית ומכבי שירותי בריאות. לרגל ההשקה מחיר המכשיר 60 שקל במקום 99 שקל, במהלך החודשים מרץ ואפריל, כולל משלוח עד הבית באתר דין סטור. ניתן לרכוש את מקלוני הבדיקה באתר.