שינוי באייפון 13? אתר החדשות האמריקאי MacRumors פרסם תמונות של מגני מסך שצולמו על ידי מעבדת התיקונים היוונית iRepair. בתמונות נראים מגנים המיועדים לשלושה דגמי אייפון 13 בגדלי מסך 5.4 אינץ', 6.1 אינץ' ו-6.7 אינץ'. בתמונות שפורסמו ניתן לראות שהמגרעת בחלקו העליון של המכשיר קטנה משמעותית ביחס לדגמים הקודמים, כשהסיבה לכך היא העברת האפרכסת למסגרת בחלקו העליון של המכשיר.

התיעוד מיוון תומך בפרסומיו של האנליסט מינג-צ'י קואו, שטען כי הדבר צפוי לקרות בדגמי האייפון הבאים. במקביל, הוא טען גם שאפל תכננה לאחד כמה מהחיישנים האחראים למנגנון ה-Face ID, וכך לחסוך שטח. כאמור, המגרעת קיימת במכשירי האייפון מאז השקת האייפון X לפני כארבע שנים, ומאז אפל סירבה להקטינה, למרות שיצרניות אחרות - כמו שיאומי וסמסונג - נפטרו ממנה מזמן, לטובת מסכים עם חור למצלמה. קואו העריך עוד כי אפל צפויה לעבור למודל דומה בשנת 2022, כשבשנת 2023 היא צפויה לשחרר אייפון ללא חורים או מגרעות. 

עפ"י הדיווחים השונים שפורסמו עד כה, האייפון 13 שיוכרז ככל הנראה בחודש ספטמבר (בעוד כחצי שנה) צפוי להיראות זהה לקודמו, כאשר השינויים צפויים להיות פנימיים בלבד. בין היתר, מדובר במסך עם קצב רענון של 120 הרץ (תכונה שקיימת כיום במכשירי הדגל של יצרניות האנדרואיד השונות), לצד שיפורים למערך הצילום וסוללה גדולה יותר.