חברת BioMilk מבקשת לייצר מהפכה בתעשיית החלב על ידי מינוף טכנולוגיה של פיתוח מדעי כדי לאפשר ייצור בר קיימא של מוצרי חלב מתורבתים בעלי ערך גבוה, תוך שמירה על הסביבה, הפחתת גזי חממה, חסכון בניצול משאבי טבע כגון מים וקרקעות ושמירה על איכות חייהם של בעלי החיים. החברה, אשר הוקמה בשנת 2018 ובראשה מכהן כמנכ"ל תומר אייזן, עוסקת בתחום טכנולוגיות המזון ומפתחת תהליך תעשייתי לייצור חלב מתורבת המופק מתאי חלב ללא חליבה של פרה, וכן מפתחת תהליך תעשייתי לייצור חלב אם מתורבת. 

החברה מחזיקה בזכות שימוש בקניין הרוחני מזרוע המסחור של האוניברסיטה העברית של תוצרי מחקר בן 10 שנים של ד"ר נורית ארגוב ארגמן, שהיא אחת ממייסדי החברה, ומכהנת כדירקטורית וסמנכ"לית טכנולוגיה ראשית בחברה. כמו כן, במסגרת רישיון שבו התקשרה החברה, הוקנו לה הזכויות בפיתוח רכיב HMO (רכיב הנמצא בחלב אם ומשמש כתחליף חלב לתינוקות), בפרויקט מחקרי של פרופ' מגי לוי, אשר נמנית גם היא עם מייסדי החברה, ומשמשת כחוקרת בכירה ויועצת ב- BioMilk. 

לאחרונה הושלם תהליך המיזוג בין חברת פנטזי נטוורק ל-BioMilk, במסגרתו רכשה הראשונה 100% ממניות BioMilk. כחלק מתהליך המיזוג תיסחר כעת החברה בבורסת תל אביב.