הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ורעייתו מלניה השיקו את אתר האינטרנט החדש שלהם, שפונה לתומכיהם - ומאפשר להם להזמין את בני הזוג לאירועים פרטיים ולקבל ברכות אישיות. האתר החדש, 45office.com, מציג תמונות של טראמפ ורעייתו מתקופת הכהונה בבית הלבן ומאפשר ליצור קשר עם המשרד של הנשיא לשעבר כדי לשתף במחשבות, לתאם השתתפות של בני הזוג באירוע פרטי ולקבל איחולים אישיים.

"משרדו של דונלד טראמפ מחויב לשמר את המורשת המופלאה של ממשל טראמפ, ובמקביל לקדם את סדר היום של אמריקה תחילה", נכתב בדף הבית של האתר. "באמצעות מעורבות אזרחית ופעילות ציבורית, משרדו של טראמפ ישאף לעדכן, לחנך ולספק השראה לאמריקאים מכל קצוות החיים בעת שאנחנו מבקשים לבנות עתיד אמריקאי נהדר באמת". השקת האתר התבצעה כאשר בארה"ב ממתינים לחשיפתה של הרשת החברתית החדשה של טראמפ, תגובה לסילוקו מטוויטר, פייסבוק ויוטיוב בעקבות ההתפרעויות של תומכיו בגבעת הקפיטול ב־6 בינואר. 

מקורבו של הנשיא לשעבר, קארי לוונדובסקי, אמר בסוף השבוע כי התכנון הוא להשיק את הרשת בתוך שלושה עד ארבעה חודשים. "תהיה לנו במה שבה המסר של הנשיא על אמריקה תחילה יוכל להגיע לכולם", אמר. "תהיה הזדמנות לאנשים אחרים לתקשר באופן חופשי מבלי חשש שינקמו בהם או יבטלו אותם".