חברת LG וקבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של מוצרי האלקטרוניקה הבידורית של החברה, הודיעו על ההשקה הרשמית של ה-LG Signature OLED R, הטלוויזיה הנגללת הראשונה בעולם. כאמור, ישראל היא בין המדינות הבודדות בעולם בהן ניתן לרכוש את המסך המתקדם ביותר. צרכנים המעוניינים לרכוש את המסך החדשני יכולים לעשות זאת באמצעות האתר הרשמי של החברה וליהנות על הדרך מהצגה וירטואלית של הטכנולוגיה והחדשנות שעומדות מאחורי המסך.

ה-LG SIGNATURE OLED R מצוידת במסך OLED גמיש בגודל 65 אינץ', שנוצר על גבי יריעת זכוכית אחת והוא מכיל פיקסלים בעלי יכולת הארה עצמאית ובקרת עמעום עצמאית המציגות יחדיו עומק מדהים. בניגוד למסכי טלוויזיה אחרים שתופסים מקום גם כאשר הם כבויים, הטלוויזיה הנגללת של LG "נגללת" מטה כאשר לא צופים בה ומסירה את המגבלה הזאת.

כמו כן, בטלוויזיה משולב פאנל OLED של חברת LG, אשר קיבל את האישור של החברה השוויצרית SGS, על כך שבמהלך ייצורו הופקו פחות חומרים מסוכנים ושקל למחזר אותו. זהו המסך הראשון בעולם  בעל פאנל השומר על העיניים של הצופים. בחברה ציינו גם כי הפאנל הייחודי עומדי בדרישות הסף של ארצות הברית בפליטת אור כחול וגם צויינו לטובה על ידי TUV Rheinland ו-Underwriters Laboratories.

צרכנים המעוניינים לרכוש את המסך החדשני יכולים לעשות זאת באמצעות האתר הרשמי (בעברית) של החברה וליהנות על הדרך מהצגה וירטואלית של הטכנולוגיה והחדשנות שעומדות מאחורי המסך. ה-LG Signature OLED R זמינה לרכישה בישראל במחיר מומלץ לצרכן של 332,990 ₪. 

חברת LG וקבוצת ח.י הדגישו כי הטלוויזיה הנגללת מיוצרת במיוחד עבור הצרכן אשר ביצע את ההזמנה - ההרכבה מתבצעת רק לאחר הרכישה של המוצר.